Review || Essence All About Vintage Eyeshadow


Heey! Vandaag (17 augustus) heb ik een nieuw oogschaduw palet gekocht in de stad. Voor mijn gevoel hadden ze ineens allemaal nieuwe oogschaduw paletten van de Essence in de Kruidvat liggen dus wou ik er wel graag één meenemen. Ik heb gekozen voor Vintage, ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!

                                                                              Informatie:
Productnaam: All About Vintage Eyeshadow
Merk: Essence
Gekocht bij: Kruidvat
Prijs: 3,99 euro
Nummer: 05 vintage



Design:
Het palet ziet er niet heel bijzonder uit, het heeft gewoon een transparante bovenkant waar de tekst opstaat. Verder staat de productnaam erop en het merk zelf. Het ziet er erg netjes uit en ziet er niet druk uit. Gewoon lekker simpel.











De kleuren:
Wat je hier rechts ziet zijn de eerste vier kleuren, dit is van het vierkante. Onder aan de afbeelding staat de allereerste bovenste kleur, dan degene daaronder dan de tweede van boven en dan de tweede van onder.

De kleuren lijken best wel op elkaar (dat is op de foto al helemaal zo) maar het is wel echt een vintage thema zoals het ook heet. Verder zit er een lichte glitter in en zijn ze erg mooi.


De andere vier kleuren zijn wat donkerder (zelfde volgorde als hierboven..) De zwarte is echt heel erg donker en de laatste kleur ook. Ik vind ook deze kleuren ontzettend leuk net zoals die van hier boven. Maar de eerste twee kleuren van deze vier zijn ook ontzettend leuk, ze zijn net wat opvallender maar zo gaaf!






De kwaliteit:
De oogschaduw dekt heel erg goed en je bent dus ook maar één laagje nodig om het te gebruiken. Het smeert lekker uit en voor mijn gevoel zit het ook prima. De kwaliteit is dus zeker goed. Ook erg positief is is het feit dat de glitter niet alleen vooral bovenaan zit, de glitter zit goed verdeeld door de oogschaduw. Zeer positief dus.

Beoordeling:
Ik stop met het cijfers geven omdat ik dit toch wel erg lastig vind. Deze oogschaduw heeft een goede kwaliteit, ziet er goed uit en dekt goed. Dus het is zeker een aanrader en hij is ook nog best wel goedkoop. Zeker een echte aanrader!


Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het interessant/leuk. xo Nienke








CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top