Review || Essence Stay All Day Foundation

Heey! Sinds een tijdje terug heb ik mijn eerste foundation aangeschaft, ik wou hier erg graag een review over schrijven. Dus ben je benieuwd hoe mijn eerste foundation me bevalt? Lees dan snel verder!
Essence Stay All Day Foundation. 3,90 euro.

Dus, dit is eigenlijk mijn eerste eigen foundation. Ik droeg hiervoor nooit foundation (behalve een keer met theaterklas) en weet dus nog niet superveel hiervan af. Maar, voor alles is een eerste keer ;)

Essence belooft dat deze foundation 16 uur lang blijft zitten, dit heb ik niet getest want ik draag geen 16 uur per dag make up. Maar, hij blijft wel goed zitten tot en met ik hem er afhaal.



Ik heb deze kleur gekozen, hij is net wat lichter dan mijn eigen huidskleur en moet hem best wel goed uitsmeren.
Wat wel een echt nadeel is van deze foundation is dat je hem echt zo goed voelt zitten, vooral in het begin van de dag. Dit vind ik gewoon niet fijn en doordat ik een paar andere reviews heb gelezen weet ik dat ik niet de enige ben die dat vind.




Verder is de foundation wel erg fijn. Hij dekt goed en blijft dus lang zitten. Het feit dat die zo voelbaar is is heel wat minder maar dat hij redelijk goedkoop is maakt dat ook wel weer goed. Het is dus wel een aanrader!






Dan was dit het alweer! xo Nienke.


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top