School || Personal Update #2

Heey! Voor vandaag heb ik een personal update voor jullie, want mijn school is weer begonnen en ik wil nog even wat over mijn blog vertellen. Even bijkletsen als het ware dus :) Laten we maar snel beginnen!

Dus, school is inmiddels al weer bezig voor mij (ik zit in de tweede week) maar ik heb nu al weer behoefte aan vakantie haha. Blijkbaar hebben leraren nooit gehoord van rustig opbouwen en heb ik het dus alweer lekker druk, maar doordat ik hier dus nog aan moet wennen is het een beetje lastig met bloggen. Ik heb inmiddels al een schema voor het bloggen maar dit is natuurlijk niet bepaalt leuk. Hier ben ik dus nog even goed aan het over na denken.
Op dit moment denk ik er over na om eerst een tijdje dagelijks een artikel te schrijven en ondertussen het schema aan te houden. Wanneer ik weer gewend en wat reserve artikelen heb kan ik wel weer dagelijks gaan updaten.. Maar, dit weet ik nog niet helemaal zeker want ik wil gewoon graag dat het goed gaat op school.

Maar nu heb ik ook nog een vraag aan jullie, wat voor een artikelen willen jullie graag zien op Nienke Blogt en wat voor een soort artikelen niet? Ik ben gewoon echt heel erg benieuwd wat jullie leuk vinden om te lezen want dan ga ik daar meer van schrijven.

xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top