Throwback Thursday #3 || Wokken

Heey! Ben je altijd al eens benieuwd geweest hoe rode bonen ijs smaakt? Ik ben namelijk een jaartje terug zo gek geweest om het te proberen.. En vandaag vertel ik jullie hier wat over in de nieuwe throwback thursday maar ook over andere dingen die ik wel eens bij de wok doe/deed.. Benieuwd? Lees dan zeker snel verder!


Wokken
Ik ben sinds de eerste keer dat ik ging wokken al een groot fan van wokken, het is namelijk lekker gemakkelijk. Daarbij kun je de hele tijd zelf kiezen wat je eet en hoeveel je eet, ik ben namelijk nog al een toetjes persoon en naar mijn mening is het hoofdgerecht altijd te groot en het toetje te klein. Dus, wokken is echt ideaal voor mij. Daarom stel ik ook altijd voor om naar de wok te  gaan wanneer we uiteten gaan.

Rode bonen ijs!?
Ja, dit heb ik echt gegeten. Ik was namelijk met mijn gezin een keer bij een wat kleine Chinese wok, het smaakte me allemaal prima en toen zag ik het ijs. Het waren acht verschillende smaken volgens mij, ik als ijs lover dacht laat ik ze eens alle acht proeven en zo gezegd zo gedaan. Ik weet nog dat ik telkens een bakje nam met twee verschillende smaken. Eerst behoorlijk normaal zoals vanille en banaan, aardbei enzovoort. Dat smaakte me ook allemaal prima, volgens mij kwam toen een keer mango ijs en dat vond ik nou niet bijzonder lekker maar het kon ermee door. Op begeven moment moest ik nog twee smaken, pistache en rode bonen ijs. Ik nam eerst een klein bolletje pistache wat ik expres niet samen deed met het rode bonen ijs. Dat vond ik vreselijk vies, maar dat is natuurlijk mijn mening, maar toen kwam het.. Ik weet nog dat ik het ook best wel spannend vond om te eten, want ik had het nog nooit eerder gehad. Nou toen kwam de eerste hap.. Ik kan het niet meer precies omschrijven maar ik weet het volgende nog wel: HET WAS VRESELIJK VIES. Toch heb ik alles opgegeten, hoe vies dan ook. Daarna toch nog maar weer een bakje met vanille ijs gepakt om de smaak weg te krijgen. Ik heb dus geleerd om nooit meer rode bonen ijs te eten want wat vreselijk vies was dat.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top