De Sims 4 || Cheats & Mods

                                                                             Bron

Hey! Ik vertelde laatst in Personal Update #4 (die je kunt lezen door hier te klikken) over mijn verslaving aan de Sims 4. Ik vroeg jullie ook als jullie hierover een artikel wouden maar jammer genoeg kreeg ik hierop geen reactie, dus heb ik zelf maar besloten om hier een artikel over te schrijven. Dus, speciaal voor elke Sims 4 speler wat Cheats maar ook een leuke manier om aan nieuwe kleding te komen. Benieuwd? Lees snel verder!
Cheats
Als allereerst, voor de mensen die niet weten wat Cheats zijn en hoe je ze kan gebruiken. Cheats zijn codes die je invult in een balk, deze balk kun je te voorschijn halen door op CTRL + Shift + c te drukken en op dezelfde manier haal je hem ook weer weg. Cheats gebruik je om het iets makkelijker te maken voor jezelf op Sims, wat meer geld bijvoorbeeld. Het woord Cheat komt van Cheater wat valsspeler betekend en dat is dan ook eigenlijk wat je doet.

Ik ken niet veel cheats maar degenen die ik ken werken zeer goed en zijn echt aan te raden:
motherlode : wanneer je deze cheat gebruikt krijgt je automatisch 50.000 Simdollars erbij.
stats.fill_commodities_household : hierdoor worden de behoeften van alle Sims' in je huishouden helemaal gevuld.

Zoals ik dus al zei, ik heb weinig cheats. Wil je nou meer cheats? Klik dan even op deze link want dan kom je op en site waar nog veel meer cheats opstaan.

                                                                              Bron

Mods
Mods is wat lastiger uit te leggen voor mijn gevoel, ik hoop dat jullie dit toch begrijpen. Mods kun je in een speciale map zetten bij Sims (uitleg volgt) en geven je leuke dingen er bij. Zoals andere kleding, haar en ga zo maar door.
Mods moet je downloaden, ik zelf doe dit via de site www.thesimsrecourse.com , wanneer ze gedownload zijn komen ze op de computer in de map downloads. Nu moet je ze kopieƫren / of verplaatsen / naar de map van de Sims. Wanneer je Sims hebt staat er een map Electronic Arts op je computer, hierin staat de map van de Sims. Zoek hierin de map Mods op, hierin kun je alle gedownloade bestanden plakken.

Ik hoop dat jullie het snappen, anders zijn er online vast wel wat videos te vinden. Ik waarschuw jullie wel, bij mij werkt niet alles wat ik download. Dus wees hier op voorbereid.

Trouwens, ook erg belangrijk is om Sims af te sluiten terwijl je dit doet.

Ik zelf maak erg veel gebruik van Mods en ook van Cheats, ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Dan was dit het voor vandaag. xo Nienke

Speel je Sims 4?


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top