Personal Update #4 || School, Sims 4 and more

Heey! Hoe is het? Voor vandaag heb ik een personal update en i know het is alweer een tijdje geleden sinds ik voor het laatst heb gepost. Sorry! Maar, ik heb het ook best wel druk gehad. Nou ja, meer hierover later.. Verder ga ik gewoon een beetje praten over van alles en nog wat haha. Lees dus zeker snel verder?

Zo als aller eerst en ook één van de belangrijkste dingen, waarom heb ik een tijdje niet geblogd? Nou, ik heb het natuurlijk druk gehad en kon er maar niet aan beginnen. Elke dag wou ik wel nieuwe post schrijven maar het lukte me niet echt. Ik kon de inspiratie niet vinden en de zin/tijd gewoon weg niet vinden. Het spijt me echt, maar vandaag toch weer een artikel.
Ik weet nog niet precies hoe ik het allemaal ga aanpakken, ik denk dat ik gewoon echt met wennen aan dit nieuwe ritme na zolang vakantie gehad te hebben. Maar, ik kom er wel weer in. Ik weet alleen nog niet precies wanneer, dus echt sorry hiervoor.

Nog een reden voor het tijdsgebrek.. Mijn verslaving aan Sims 4 ghehe. Het is gewoon zo leuk en ik kan me er echt mee vermaken. Als jullie een keer een artikel willen over Sims 4 zet het dan in de reacties want ik wil er wel eens over schrijven ;)
Hierboven zie je één van mijn helemaal zelfgebouwde huizen, stiekem ben ik er best wel trots op haha.

Ook iets wat ik erg veel doe de laatste tijd is schrijven op Wattpad, over mijn favoriete OTP Dramione. Ben je hier benieuwd naar, klik dan hier voor mijn Wattpad profiel: hier.

En op zondag ben ik begonnen met American Horror Story, ik wou hier al erg lang in beginnen en nu is het eindelijk gebeurt. Straks ga ik nog een aflevering kijken, de eerste aflevering was een beetje vaag en raadselachtig maar wel ontzettend leuk! Ik ben dus echt benieuwd wat ik zo ga zien, haha.

Ik zit dus echt weer helemaal in mijn Harry Potter bui, ik heb de boeken allemaal zeventien keer gelezen, en omg wat hou ik van Dramione. Draco en Hermelien, hoe meer fanficties ik lees hoe groter mijn liefde ervoor word.

Ik zit dus zo erg in mijn Harry Potter bui dat ik serieus denk dat ik later zo'n tattoo neem, dat is het teken van de Relieken van de Dood (Harry Potter, deel zeven). Haha. Ik draai door.

En dan was dit het wel weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. xo Nienke.





CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top