New Shoes || Nike Roshe Run One

Heey! Rond de zomer van dit jaar heb ik de keuze tussen Nike Roshe Run en Adidas Flux gehad, toen ben ik voor de Adidas Flux gegaan (klik hier voor een review). Toch wou ik al een tijdje best wel graag Nike Roshe Run, dus toen ik op een dag dezen zag was ik eigenlijk helemaal verkocht. Inmiddels heb ik ze en wil ik graag mijn mening met jullie delen over deze schoenen.. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Dit zijn ze dan, Nike Roshe Run One, helemaal in het zwart. Ik kwam ze voor het eerst tegen op de app Swipe & Shop. Na een lange tijd twijfelen en kijken als ik ook nog andere schoenen zag die ik ook heel mooi vond. Geen idee waarom, ik was nog niet echt bezig met het nieuwe schoenen halen. Maar, toen ik het helemaal zeker wist ben ik ze gaan opzoeken via verschillende websites waar je schoenen kon bestellen. Uiteindelijk heb ik ze van Zalando besteld en sinds vrijdag heb ik ze..


Als eerste de prijs van deze schoenen is 89,95 en tot nu toe vind ik ze dat zeker waard. Zoals je op de foto's kan zien zijn ze helemaal in het zwart, iets wat ik er ook zo leuk aan vind. De kleur op de foto lijkt volgens mij wel op die van de schoen in het echt (soms is dit namelijk niet zo).

Ik was trouwens echt heel erg verbaasd over de zool, ik heb nog niet eerder Nike schoenen gehad en dus ook geen Roshe Run, want deze zool is geribbeld. Ik dacht eigenlijk dat dat heel erg vreemd en apart zou gaan voelen maar dit is niet het geval. De schoenen zitten echt ontzettend fijn.

De stof van de schoenen is heel lekker zacht en zit ook fijn. Ik vind de schoenen in het algemeen gewoon heel erg fijn zitten.



Ik moet wel zeggen dat is best wel bang was toen ik ze voor het eerst paste, ik was echt bang dat ze me niet zouden passen en ik ze terug zou moeten sturen enzovoort enzovoort. Ik heb dit eigenlijk altijd wel als ik online schoenen haal maar ditmaal was het wel erger. Ik was dus zo opgelucht toen ik ze aan had en ze echt goed pasten. Online schoenen halen is dus best wel eng, haha :)




Ik ben in elk geval heel erg tevreden met mijn schoenen en draag ze met veel plezier. Ik vind ook zo leuk dat ze eigenlijk bij alles wel passen, dat is dus ook zo handig aan het feit dat ze zwart zijn. Dan was dit het voor deze keer, xo Nienke.

Wat voor schoenen heb jij nu?


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top