outfit of the day • six

Hey! Toen ik met deze OOTD foto's bezig was met mijn zusje was het zo koud buiten dat ik een jasje droeg en doordat ik hem liever niet uit wou doen heb ik hem de hele tijd maar wat om gehouden.. Nu vind ik dat best wel leuk, haha. In elk geval, voor vandaag heb ik weer een nieuwe OOTD! Benieuwd? Lees dan snel verder!

Jasje: 39.95
Shirt: 19.99 (ongeveer)
Broek: 19.99
Schoenen: 89.95

Ik heb deze look wel eens vaker aangehad omdat ik van mening ben dat het altijd wel fijn zit, daarbij vooral nu heb ik echt weer de behoefte naar lange mouwen. Ik heb het namelijk best wel snel koud dus lange mouwen is wel echt iets wat ik graag aanheb, of een vest.


Jasje: Only
Shirt: Vero Moda 
Broek: H&M 
Schoenen: Zalando

 
Ik vind het zwart witte van deze look ook erg leuk, ik ben niet heel erg van de gekleurde kleding dus vandaar. Dit shirt draag ik wel vaker, vaak met een rokje, en het wel één van mijn favoriete shirts met lange mouwen. 
En dan was dit het wel weer! Tot het volgende bericht.. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top