Please Don't Stop The Music || Oktober


Heey! Voor het artikel van vandaag heb ik mijn favoriete songs voor jullie verzameld. Dus, ben je benieuwd wat voor muziek ik erg leuk vind op dit moment? Lees dan snel verder!


1. Impossible -James Arthur
Nu ik die clip erbij heb gezet zie ik pas hoe oud dit lied is, uit 2012, voor mijn muzieksmaak. Meestal ben ik heel erg van de nieuwe liedjes of de net iets ouderen, maar ja. Ik vind dit lied echt super, altijd als ik douche en dit lied erop komt kan ik heerlijk mee zingen.
2. Jealous -Ebony Day
Ik zag laatst deze cover toen ik op zoek was naar video edit muziek, maar sindsdien ben ik verliefd op dit lied. Wauw, ik vind dit lied echt geweldig.
3. So What -P!nk
Als ik dan toch in de oude muziek zit, haha. Ook dit lied vind ik erg leuk de laatste tijd, geen idee wat ik ineens heb met dit lied maar i love it.
4. Rehab -Amy Winehouse
Ja, echt oude muziek. Ik vind dit lied zo leuk en hij zit zo vaak in mijn hoofd, serieus. Op dit moment weer nu ik aan het schrijven ben, haha. Ik vind dit gewoon een super leuk lied! Een catchy refrein heeft het ook zeker.
5. She's Kinda Hot -5SOS
Een wat nieuwe lied nu ;) Ik vind dit lied -en ook de clip- zo leuk! De tekst, de melodie en ga maar door geweldig. Ik ben dan ook een fan van 5 Seconds Of Summer dus tja, maar ik vind dit lied zeker een van de beste liedjes. 

6. What Do You Mean -Justin Bieber
Ik heb echt helemaal niks met Justin Bieber, maar dat is afgelopen. Dit lied, wauw dit is zeker één van mijn favoriete liedjes op di moment. Ik vind de melodie met dat tik-tok ook heel erg leuk en creatief.
En dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn favoriete muziek te zien van dit moment, misschien dat ik hier een maandelijks artikel van maak. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top