15x Nienke


Hee! Als je dit leest ben ik eindelijk vijftien, yeah! Om te vieren dat ik vijftien ben heb ik vijftien feitjes over mezelf opgeschreven (nou eigenlijk getypt..) en ga ik dezen met jullie delen. Benieuwd? Lees dan snel verder!

1x Nienke: Ik heb de Harry Potter serie (dat zijn zeven boeken..) zo'n zeventien keer gelezen.
Ja, dit is echt waar. Ik hou ontzettend veel van lezen en deze boeken behoren echt tot mijn favorieten voor altijd. Ik ben sowieso ontzettende fan van Harry Potter en kan de boeken inmiddels wel dromen.
2x Nienke: Ik hou van schrijven
Ik vind het ontzettend leuk om te schrijven.. Als het nou een blogpost is of gewoon een verhaal, maar ook een opstel vind ik leuk om te schrijven!
3x Nienke: Ik vind het leuk om het sjabloon van mijn blog aan te passen
Het komt best wel eens voor dat er iets kleins of juist iets groots wordt aangepast op Nienke Blogt. Ondertussen probeer ik ook wat dingen met HTML aan te passen, laatst heb ik bijvoorbeeld de blogtitel van artikelen gecentreerd omdat ik dat dan toch wat mooier vind.
4x Nienke: Ik heb erg veel Spotify afspeellijsten
Als ik een keer wat nieuws wil in mijn lijst eindigt het altijd met een hele nieuwe lijst, ik maak altijd nieuwen aan.. Oeps.
5x Nienke: Ik erger me heel erg aan veel reclame op blogs.
Soms dan kom ik op een bekende blog en dan is het eerste wat ik zie.. Reclame. Daar kan ik me echt heel erg aan irriteren, vooral als het dan ook nog eens een slome blog is.

6x Nienke: Ik heb een beetje een vreemd trekje met mijn handen, soms..
Mijn vriendinnen noemen het eerder een spastisch trekje maarja.. Ik beweeg mijn hand soms best wel vreemd. Met badminton bijvoorbeeld, als ik met de racket beweeg dan beweeg ik vaak met mijn andere hand ook mee. Het is lastig uit te leggen.
7x Nienke: Ik vind ahahah mooier dan hahaha
Als ik met iemand app en het wordt zo'n lach gesprek dan zeg ik eerder ahaha, dat vind ik er eigenlijk mooier uit zien.
8x Nienke: Als je mij appt is er een grote kans dat ik in dezelfde minuut nog reageer.
Meestal reageer ik best wel snel op app. Eigenlijk is er eerder een kans dat ik in dezelfde minuut nog reageer dan in hetzelfde uur, oeps.
9x Nienke: Ik ben snel afgeleid door mijn telefoon
Ik zit echt best veel op mijn telefoon, iets te veel misschien.. Maar, ik ben er ook echt snel door afgeleid vooral tijdens leren en huiswerk maken.
10x Nienke: Mijn snapchatscore is 13.170
Hoezo random? Ik was trouwens wel blij toen ik eindelijk de score van 10.000 bereikte :)

11x Nienke: Ik vind het leuk om een andere kleur in mijn haren te hebben
Misschien wist je dat al.. Maar, ik vind het gewoon saai om de hele tijd dezelfde kleur in mijn haar te hebben.
12x Nienke: Ik woon in een dorp zonder winkels
Dat is soms best wel irritant want we hebben alleen een soort dorphuis waar je patat kunt halen, maar verder is erg eigenlijk niks.
13x Nienke: Vroeger had ik samen met een vriendin een magazine: Spotlight
Dat was rond groep acht, dan maakten we één keer in de maand een nieuwe. Toevallig heb ik de eerste thuis liggen en kijk ik er soms nog wel eens in. We hebben ook een paar keer in de dorpskrant gestaan ermee :)
14x Nienke: Ik heb een Iphone 5c 
En dat is sowieso mijn fijnste telefoon tot nu toe. Ik was eerst nooit zo'n fan van Iphones maar dat is nu wel veranderd.
15x Nienke: Ik ben eindelijk 15
Sinds de herfstvakantie zeg ik al dat ik bijna vijftien ben als iemand me vraagt hoe oud ik ben, ik ben echt blij dat het nu eindelijk zover is. Ik wil namelijk graag een baan zoeken, aha.

En dan is dit het alweer! Ik ga mijn verjaardag vieren aha.. xo Nienke 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top