Christmas OOTD


Hee! Zoals ik al gezegd had, ik heb een kerst OOTD voor jullie gemaakt. Nu ik dit schrijf is eerste kerstdag nog bezig en ben ik al een tijdje terug van de wok. Maar, hier is de kerst OOTD met wat ik allemaal heb aangehad. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Ik draag met eerste en tweede kerstdag een kanten jurkje, waarover ik soms een vest heb.. Dat wisselt een beetje haha. Daaronder draag ik een panty en mijn Nikes.. Dan draag ik er ook een glinsterende armband bij. Persoonlijk vind ik dit een erg leuke kerstlook, ik ben er dan ook erg blij mee! Ik vind het kant van het jurkje erg mooi en het is ook een warm jurkje (het heeft eigenlijk lange mouwen..) Ik ben eigenlijk helemaal zwart zowat, mijn jurk/panty en schoenen zijn allemaal helemaal zwart haha. Als ik nog eens naar iets speciaals ga waarvoor ik netjes gekleed moet zijn zou ik dit zo weer aantrekken.

Jurkje: Sorry! Ik weet de prijs echt niet meer.. // H&M
Panty: 7,50 euro // Hema
Schoenen: 89,95 euro // Nike // Zalando
Armband: 6,- euro // Primark

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top