Christmas Tag


Hee! Voor vandaag heb ik een kersttag voor jullie.. Sommige vragen hiervan heb ik zelf bedacht en anderen komen van Internet. Wat denk jij dat ik liever heb, een witte kerst of een gewone kerst.. Benieuwd naar het antwoord hier op en naar nog veel meer antwoorden? Lees dan snel verder!

Favoriete kerstlied?
Dat is dan toch wel All I Want For Christmas Is You ;)
Wat ga je doen met kerst?Eerste kerstdag ga ik samen met de familie van mijn vaders kant wokken en tweede kerstdag komt mijn moeders kant van de familie hier gourmetten..
Wat wil je graag voor kerst krijgen?
Ik weet het niet goed.. Ik zou wel erg graag Netflix willen eigenlijk haha. Maar ik weet dat mijn ouders vandaag  (24-12) iets gekocht hebben en het ligt ook onder de kerstboom, ik heb alleen geen idee wat het is.
Wat draag je met kerst?
Als het allemaal volgens plan gaat komt er op tweede kerstdag een kerst OOTD online.. Maar, ik draag een wat kanten jurkje en de rest zien jullie morgen wel ;)
Wil je graag een witte kerst?
Dat zou ik zo leuk vinden! Maar ja, er is bijzonder weinig kans dat we een witte kerst krijgen. Eigenlijk vind ik dat wel erg jammer omdat ik sneeuw erg leuk vind. Sowieso, als het zou sneeuwen zou ik eindelijk weer wat leuks hebben om op de foto te zetten.

 Bron
Heb je een echte of neppe kerstboom?
Een echte!
Wat vind je de lekkerste kerstsnack? 
Van die schuimpjes, ik weet niet hoe ze precies heten..  
Ben je fan van kerstliedjes?
Nou, ik vind het allemaal wel leuk maar eigenlijk luister ik er amper naar. Ik luister het liefst het hele jaar door naar mijn eigen muziek.
Wat is je favoriete kerstfilm?
Heel eerlijk, ik heb er niet echt één.. Ik vind Home Alone wel leuk maar ik weet ook niet echt zo tien kerstfilms op te noemen.
Wat is je favoriete make up look met kerst?Ik vind altijd dat je met kerst best wat meer make up kan dragen, rode lippenstift dus sowieso! Maar ook vind ik het leuk om iets met goud/bronskleurige oogschaduw te doen soms.

En dan was dit het alweer! Ik heb ontzettend veel zin in kerst in ieder geval, jullie ook? xo Nienke

 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top