December Goals


De kerstboom staat weer, eindelijk.. Sinterklaas is (jammer genoeg) alweer voorbij.. Kerstmis komt steeds dichterbij en over een week heb ik (eindelijk!) kerstvakantie. Daarbij ben ik bijna jarig en komt 2016 steeds dichterbij. Oftewel, het is echt weer lekker december. Mijn favoriete maand. Voor deze maand heb ik ook wat goals.. Benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Uitrusten.
Ik heb het de laatste tijd best wel druk gehad met school omdat ik nog al wat onvoldoendes had op te halen en sowieso best veel toetsen en huiswerk had. Van mezelf ben ik ook al niet zo'n goede slaper dus tja, moe dat ben ik behoorlijk. Maar nu het bijna vakantie is kan ik echt wel uitkijken naar het uitslapen, niks doen en heerlijk rustig aan doen. Het klinkt misschien wat dom dit doel maar ik denk dat het toch wel hoog bovenaan mijn lijst staat.

2. Leren
Oftewel, het tegenover gestelde van uitrusten. Na de vakantie heb ik al snel toetsweek en ik wil me hier goed op voorbereiden. Op dit moment sta ik nog één onvoldoende, voor economie, en heb ik daar de laatste toets van dit jaar van in de toetsweek dus hoop ik ook dit echt op te halen.

3. Veel bloggen
Ik heb echt een hele leuke serie op de planning sta! Deze kun je verwachten vanaf 24 december tot en met 1 januari en gaat over de feestdagen.. Ik ga er verder nog niks over verklappen maar ik heb er in ieder geval erg veel zin in! Maar ook wil ik meer vooruit gaan werken voor tijdens mijn toetsweek zodat ik wel dingen online kan zetten.

4. Veel foto's maken
Ik hoop echt dat ik leuke winter foto's kan maken in de vakantie of eerder.. Jammer genoeg ben ik bang dat we geen witte kerst krijgen of sneeuw.. Te jammer gewoon. Hopelijk kan ik nog wel gewoon leuke foto's maken :) 

 5. Mijn kast opruimen
Het is weer nodig.. En niet een beetje ook want oh man wat is mijn kast erg. Volgens mij heb ik hem serieus nog nooit zo rommelig gehad. Ik ga hem zo snel mogelijk opruimen in de vakantie en misschien neem ik mijn kamer wel mee in het opruimproces.

Dan zijn dit mijn goals.. Tot het volgende artikel! xo Nienke

Wat zijn jouw december goals?  

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top