Gastblog Beau Life | Goals

Hallo allemaal, It's me Beau van Beau Life en I'm back! Dit keer met een gastblog over goals! Nienke heeft een artikel over goals geschreven voor mijn blog en ik ga jullie vertellen wat mijn goals zijn! Nieuwsgierig?


  Goals zijn dingen, bijvoorbeeld foto's of video's van andere mensen, waarbij jij dan denkt: dat wil ik ook! Iedereen weet er wel een paar voorbeelden over te noemen! grunge, hippie, and indie afbeelding
Dit, echt fantastisch. Ik wil later écht de wereld rond reizen. Fantastisch lijkt het me. Met vrienden of alleen, het maakt me niet uit maar ik wil echt de wereld ontdekken.
 cameron dallas, boy, and grayson dolan afbeelding
Een moment stilte alsjeblieft... Kom op! Iedereen wil schatjes wil in haar buurt hebben! Echt goals voor boyfriend <3
 kitchen, design, and home afbeelding
En deze, zo prachtig! Mijn keuken moet later gewoon zo worden, dit is echt prachtig! elephant, summer, and couple afbeelding
Ja ja ja ja! Ik wil, ik moet echt echt een keer op een olifant rijden. Mijn droom jongens. i miss you, sun, and sunset afbeelding
P-r-a-c-h-t-i-g! Maar dit heb ik al gedaan. Het was altijd een goals voor mij op alleen te kunnen paragliden. En ik heb het gedaan. Dus weet dat je nooit je dromen moet opgeven want het kan! Echt! horse and girl afbeelding
Nog zo eentje wat ik zo graag wil! Sinds mijn 9e droom ik er van om een eigen paard te hebben. Hopelijk ooit, komt deze droom uit!
 body, Calvin Klein, and fitness afbeelding
OMG goals! Ik denk dat iedereen wel droomt van een mooi lichaam. Voor mij is het niet alleen het lichaam maar ook gewoon gezond eten. Gewoon het totaal platen. Ik denk al maanden: Ik ga meer sporten en gezond eten. Ik moet het alleen nog even waar maken hahaha house afbeelding
Ik wil later echt super graag in een tiny house wonen. Het is niet alleen een klein huis, het houd zo veel meer in en ik ben echt van plan om later mijn eigen tiny house te bouwen en er in te gaan wonen. Handig als ik de wereld rond wil reizen :)
 nails, white, and rings afbeelding
Nagels, ik wil zo graag gewoon mooie lange gelakte nagels. En op zich het groeien lukt wel, maar als ik ze dan wil gaan lakken, knappen ze één voor één af. Of dan knappen er twee en die zijn dan kort en de rest is lang...
 planner and school afbeelding
Een mooie planner. Ik kan er zo intens gelukkig van worden. Ik zou er gewoon zin om te leren door krijgen. Elk jaar probeer ik mijn DIY planner te maken (nog niet echt een succes). Ik vind planners gewoon zo schattig en leuk!

Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Vergeet Nienke haar gastblog te lezen. En natuurlijk op ik dat jullie ook vaker een kijkje op mijn blog zullen nemen! Love you all, xxx Beau Maria

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top