Gastblog || SofieBlogtx

Hey! Voor vandaag heb ik twee artikelen voor jullie.. Een gastblog van Sofie en ook de feestdagenserie begint vandaag. Hier is de gastblog van Sofie en ik heb ook een gastblog geschreven voor haar die je binnenkort op haar blog kan zien.. In elk geval, laten we maar snel beginnen met de gastblog van Sofie!

Heey allemaal, ik ben Sofie van sofieblogtx en ik mag een gastblog voor jullie schrijven op nienke's kanaal. Jullie kumnen dus ook een gastblog geschreven door Nienke op mijn blog verwachten, hierin ga ik iets over mezelf en over mijn blog vertellen, wat ik echt superleuk vind! :)


Ik ben dus Sofie en ik ben 15 jaar oud. Ik ben dus 15 jaar terug in het jaar 2000 geboren op 23 september. Ik vind het leuk om te fotograferen, films of youtube te kijken en vind ik het super leuk om bezig te zijn met fashoin en make up. Je kunt dus vooral blogs over fashion en mode op mijn kanaal verwachten, maar jullie kunnen ook tags en goals blogs en dat soort dingen verwachten eigenlijk van alles!

Ik doe 3 havo en vind als de meeste school echt ongelofelijk saai, het liefst zou ik willen dat school mij mijn diploma nu al gewoon geeft hahah.
Later wil ik iets gaan doen bij de tv; iets presenteren, of juist programma' s bedenken lijkt me echt te gek maar achter  de schermen werken lijkt me ook super leuk! Later zou ik natuurlijk ook graag iets met bloggen willen doen, fotograferen lijkt me ook super leuk maar ook wil ik later met mensen werken. Nog genoeg keuze hahah! En ik kan echt niet kiezen want ik vind alles echt ontzettend leuk.
Sinds deze week heb ik een blog, hiervoor heb ik al 2 keer eerder een poging gedaan tot bloggen, via Instagram en Wordpress alleen dat kon ik nooit echt goed volhouden. Ik ben van plan om in de vakantie elke dag iets te posten en als ik school heb ga ik proberen om 1 keer in de 2 dagen iets te posten, ik ga hiervoor echt mijn best doen maar ik kan helaas niks beloven hahah!

Nou dat was het dan wel, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, dat jullie nu iets meer over mij weten en ook hoop ik dat jullie een kijkje nemen op mijn blog. Dat zou ik supertof vinden!
Groetjes sofie

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top