Gastblogger gezocht!?

Hee! Heb je altijd al een gastblogger willen zijn? Of heb je altijd al eens je eigen berichten op andermans blog willen zien? Dan is dit je kans! Ik zoek namelijk een gastblogger, die één keer in de (twee) we(e)k(en) een artikel naar mij wil opsturen.. Interesse? Lees snel verder! 

Waar zoek ik naar:
Ik zoek iemand die één keer in de week of één keer in de twee weken (dit is eigen keuze..) een gastblog wil schrijven. Dit komt dan vervolgens op mijn blog te staan en niet op je eigen blog (als je die hebt..) De leeftijd maakt niks uit maar ik hoop wel dat je bij mijn blog past en ik weet niet zeker als tienjarigen (bijvoorbeeld) wel zo goed bij mijn blog passen. Je mag helemaal zelf weten waarover je schrijft maar als ik denk dat iets echt niet kan (bijvoorbeeld een racistisch artikel) dan zeg ik het je en komt het niet op mijn blog. Als je nou over voedsel of lifestyle schrijft, het maakt me niks uit.



Wat moet je doen?
Als je interesse hebt mail dan naar: nienkeblogt@hotmail.com
Zet in je mail het volgende: je leeftijd, waarom je gastblogger wil worden, als je één keer in de week of één keer in de twee weken wilt, je naam, je eigen blog (als je die hebt) en stuur een foto die je hebt gemaakt (als dezen op je blog staan mag het ook).

Ik hoop heel erg dat er iemand is met interesse want ik zou graag een gastblogger willen hebben! xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top