Hey!

Hier ben ik weer, na een hele lange tijd.. Maar ik ben weer terug en ben van plan om weer goed te gaan bloggen en veel mijn best te gaan doen om het allemaal up to date te houden. Kerstvakantie komt dichterbij dus het kan me vast wel lukken.. Hopelijk ;)

Maar, er gaan echter wel wat dingen veranderen. Om te beginnen heb ik net meerdere artikelen verwijderd, hier was ik namelijk erg ontevreden over dus vandaar. Het zijn volgens mij geen belangrijke artikelen maar dan weten jullie het. Ook wil ik graag wat gaan veranderen aan mijn layout en manier van schrijven. Ik heb veel plannen voor nieuwe berichten maar ook voor een paar series (misschien!).

Ik ga zo meteen direct beginnen. Dus, tot het volgende bericht.

xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top