Mijn veranderingen in 2015


Hee! Voor vandaag heb ik een heel erg persoonlijk artikel, althans dat denk ik. Ik heb al mijn veranderingen van 2015 op een rijtje gezet en ga dezen met jullie delen.. Bereidt je voor want het kan best wel eens een wat langere post worden. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden! Voor mijn gevoel ben ik namelijk best wel veranderd in bepaalde dingen.. Benieuwd? Lees snel verder!

Ik heb voor deze post Sofie (klik hier voor haar blog) om hulp gevraagd, bedankt hiervoor!

Maar waarin ben ik nou allemaal veranderd? Als eerst het makkelijkste; mijn haarkleur. Deze is dit jaar drie keer anders geweest dan normaal.. Ik begon mijn blonde haar namelijk echt heel erg saai te vinden en besloot dus om er wat kleur in te doen (thanks to mam die elke keer mijn haar verft ;)). Ook erg makkelijk om op te noemen is de rest van mijn uiterlijk.. Ik ben andere kleding gaan dragen, sinds het begin van 2015/ eind 2014 dus dat is niet te merken op mijn blog, maar ik ben wel blij dat ik andere kleding ben gaan dragen. Er is niet super veel aan veranderd, maar het is wel veranderd.
Mijn make up routine is ook veranderd dit jaar, ik ben veel meer make up gaan dragen. Persoonlijk vind ik dit wel een positieve verandering omdat ik zelf vind dat ik er toch iets beter uit zie met make up ;)






Ik ben dit jaar ook best wel veranderd qua geld uitgeven, alleen wel twee keer. In eerste instantie heb ik dit jaar te vaak te veel geld uitgegeven.. Ik had namelijk in de tweede klas, elke maandag uitval op het vijfde uur en toen ging ik altijd naar de McDonalds/ De Muur en Van Olfen.. Maar ja, dat kost natuurlijk geld. Eind vorig jaar had ik dan ook heel wat minder en had ik wel door dat ik beter moest gaan opletten, dus ben ik dat gaan doen en nu gaat het veel beter daarin.

Mijn conditie en sportieve gedrag. Wauw, wat is dat veranderd! In 2015 heb ik langer dan een halfjaar last gehad van een blessure.. Ik mocht hierdoor helemaal niks, hiervoor ging ik elke donderdag naar atletiek en had ik 3 uur in de week gym. Nou, dat ging dus niet meer door. Vlak voor de zomervakantie mocht ik eindelijk weer sporten en toen ben ik begonnen met hardlopen samen met mijn vriendin. Inmiddels zijn we al lekker bezig en proberen we wekelijks te hardlopen. Ook ben ik toen weer naar de atletiek gegaan maar na een paar weken ben ik hier mee gestopt want ik vond er helemaal niks meer aan.




In 2015 ben ik in één ding voor mijn gevoel echt goed veranderd. Ik ben meer opgekomen voor mijn eigen mening, eigen normen en waarden en dat was niet altijd even makkelijk. Ik ga er niet alles over vertellen omdat het best privé is qua namen enzovoort. Ik had vorig jaar nog wel eens een discussie/ruzie omdat ik dan echt opkwam voor mijn eigen normen en waarden. Ik baalde altijd wel als dat gebeurde maar nu kan ik er aan denken en er ook echt trots op zijn. Ik vind het gewoon echt fijn dat ik weet wat ik wil en dat ook durf te delen met mensen.
Ook mijn mening is ook wat veranderd, althans ik ben wat actueler. Sinds 2015 volg ik het nieuws wel redelijk goed en weet ik ook wel wat er allemaal ongeveer aan de hand is. Hierover heb ik ook allemaal een mening, die ik misschien nog een keer met jullie deel. Maar, ik merk wel dat ik ook voor deze mening erg op kom. Ik vind het leuk om erover te praten met iemand en om mijn mening hierover echt te laten horen.

Toen ik Sofie om advies vroeg zei ze dat ik ook spontaner ben geworden. Zelf was ik hier niet echt opgekomen maar nu ik erover nadenk.. Het is wel waar denk ik. Ik ben in bepaalde dingen spontaner geworden, zoals praten met meerdere mensen. Dus ik vind het wel wat hebben.





Wat ook wat veranderd is dit jaar is denk ik mijn gevoel voor schaamte.. In het begin van het jaar schaamde ik me sneller voor iets dan nu, ja ik schaam me nog best wel snel maar eigenlijk wordt het best wel wat minder waar ik wel trots op ben!

Toen ik mijn moeder vroeg als ik was veranderd zij ze dat ik wat brutaler was geworden, dat zie ik niet heel erg maar het doet me wel aan iets denken.. Ik ben dit jaar soms best wel sarcastisch, ik vind sarcasme namelijk veel leuker soms. Ik weet niet precies waarom, maarja.

Ook erg belangrijk.. Ik ben zoveel meer naar de Mac geweest dit jaar! Hahaha. Eigenlijk is dat niet s' werelds beste verandering maar het is wel lekker ;) Wel eet ik sinds 2015 geen vlees maar bij de Mac. Ik wil later namelijk vegetariër worden en dan is dit alvast een voorbereiding. Haha!





Dan als laatste, ik heb dit jaar een paar hele leuke hobbies erbij gekregen! Sinds dit jaar vind ik het ontzettend leuk om video edits te maken, foto's te maken en te bewerken, Sims te spelen, muziek te luisteren (music is my life seriously..) en natuurlijk.. Het bloggen! Want sinds dit jaar blog ik ontzettend veel! Wat ik zo leuk vind om te doen en ik ook zeker weten blijf doen in 2016!

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Heejj super leuk artikel schat, ik volg je al sins het begin, je bent mijn held
    Xoxoxoxox Anastacia

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top