Mood List | December #1



Hee! Ik zag op vele blogs al dit soort gerelateerde artikelen, op bijvoorbeeld Teske's blog  en op de blog van Julia zag ik ze al en nu wil ik het zelf ook gaan doen.. Twee keer in de mand ga ik jullie mijn Spotify Mood List laten zien, liedjes die ik op dat moment erg leuk vind of die ik al langer leuk vind.. Laten we maar snel beginnen!


Ik wil toch even nog zeggen, alle rechten voor het bedenken van dit soort series naar degene die het heeft bedacht. 
Ook nog, sorry dat de afbeelding niet zo groot zijn..

Deze week zit ik nog net niet in de kerstmood maar al wel een steeds een beetje mee in de feestdagenmood, winterdagenmood en ga zo maar door. Ik denk dat je over twee weken of iets korter, wel een lijst kan verwachten met wat meer kerstmuziek.. Maar, zover is het nog niet (jammer genoeg..) dus presenteer ik mijn mood list van nu.

1. Hello -Adele
2. Purpose -Justin Bieber
3. Love Yourself -Justin Bieber
4. Olivia -One Direction
5. Stitches -Shawn Mendes
6. Permanent Vacation -5 Seconds Of Summer
7. Impossible -James Arthur
8. Hurt -Christina Aguilera
9. Locked Away -R. City 
10. Knock You Out -Bingo Players
11. As Long As You Love Me -Justin Bieber
12. Niemand -Teske
13. Colors -Halsey
14. Jet Black Heart -5 Seconds Of Summer
15. Love Me or Leave Me -Little Mix

Ik ben een beetje van de wat rustigere muziek de laatste tijd, waar vaak ook een mooie tekst in zit. Dit is ook dus waarom songs zoals Hello, Purpose, Love Yourself, Impossible, Hurt en Jet Black Heart in de mood list zitten.

Soms heb ik één of andere tik dat ik het begin van een lied zo mooi vind dat ik hem drie keer of vaker opnieuw laat afspelen, dus dan is het begin stuk voorbij en moet het lied weer opnieuw beginnen (ontwerp zo'n knop!). In dit geval heb ik dat ook weer met meerdere songs, bij:
  • Colors - Halsey
  • Knock You Out - Bingo Players
  • Olivia - One Direction
Een lied wat mij omschrijft op dit moment kan maar zo permanent Vacation zijn, niet met alles maar met bepaalde dingen heb ik echt precies hetzelfde als in Permanent Vacation.. Want het lied zegt vaak letterlijk: permanente vakantie.. Nou wie wil dat nou niet?

Sinds kort vind ik Stiches ook zo'n mooi nummer! En de cover van Niemand bij Teske vind ik ook echt super mooi..

Ik ben de laatste tijd wel echt van de wat rustigere muziek, sowieso luister ik vaak meer naar de tekst dan naar het lied.. Ja, ik vind het ook belangrijk dat het mooi wordt gezongen en een leuke melodie maar ik luister heel erg weinig naar liedjes die geen mooie tekst hebben.

En dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)






CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top