outfit of the day • eight

Eindelijk is het weer gebeurd! Ik heb weer een nieuwe kleur in mijn haar en wat ben ik er blij mee! Ik was mijn blonde haar namelijk alweer helemaal zat omdat ik het zo saai vond.. Dus, nu is het wat koperkleurig/bruin maar ik zelf denk dat het voornamelijk richting het rode is. Om het aan jullie te laten zien heb ik er een OOTD bij gedaan :) Lees dus zeker snel verder!


En hier kun je mijn haar van wat dichterbij zien. Het is een kleurspoeling dus over een maand of twee is mijn haar waarschijnlijk weer blond.. Jammer genoeg. Maar, ik heb deze gehaald bij Kappersland in Almelo voor ongeveer 12,95. En zaterdagavond (19-12-15) heeft mijn moeder mijn haren dus geverfd..

Ik ben in elk geval ontzettend blij met het resultaat en hoop dat het erg lang zo blijft!






Trui: H&M
Broek: H&M
Schoenen: Primark

Ik draag deze kleding best wel vaak de laatste tijd en dan meestal met mijn Nikes. Eigenlijk heb ik speciaal voor deze OOTD eens andere schoenen aangetrokken zodat ik niet telkens de zelfde schoenen draag, haha. Ik vind truien de laatste tijd gewoon lekker zitten en deze broek behoort sowieso tot mijn favoriete broeken.






Trui: 19,99 euro (dacht ik!)
Broek: 20 euro
Schoenen: 5,95 euro (dacht ik!)













Dan was dit het alweer! Sorry dat ik gisteren niet heb geupload en dat ik nu ook wat later ben maar ik had drukke dagen.. Vanaf morgen heb ik wel een leuke planning en binnenkort begint de feestdagen serie! :) xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top