Personal Update #6 || Vakantie!


Yeah! Het is eindelijk zover! Ik heb eindelijk kerstvakantie en oh man wat had ik er zin in, want ik ga allemaal leuke dingen doen in de kerstvakantie en heb ook een erg leuk plan voor Nienke Blogt tijdens de kerstvakantie.. Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!

Even heel serieus, wat was ik aan vakantie toe. Ik ben deze week zo moe, ik was al wat moe maar deze week.. Ik ben dus ook erg blij dat ik eindelijk tijd heb om uit te slapen, veel leuke dingen te doen en ook erg veel tijd om in mijn blog te steken.. Maar eerst ga ik zo lekker naar de Mac om te eten! Haha. Ik vind dat idee van de McDonalds trouwens zo leuk met die adventkalender, vandaag is het een McFlurry voor 1 euro.. Echt lekker! Nu, is het trouwens 18 december en dat zeg ik expres want ik upload dit pas later en dan is er weer een andere aanbieding..

Donderdagavond ging ik met een groep vriendinnen dobbelen, we zouden dit eigenlijk voor Sinterklaas al doen maar doordat niemand op dezelfde dag kon hebben we het gisteren maar gedaan.. Dit was ontzettend gezellig!
 Ik had zelf een barbiepop en een spiegel gekocht en dit heb ik gekregen: een dino ei, dat is een ei wat je in het water legt en komt er na een tijdje een dino uit ahaha. En iets waarvan ik de naam niet weet, maar je kunt via dit ding met twee verschillende paar oortjes uit één apparaat luisteren. Handig!

Donderdagmiddag zat ik me wat te vervelen op mijn kamer en zag ik ineens een leeg make up remover doosje staan.. Dus kreeg ik een creatief moment en dacht ik laat ik er eens wat leuke foto's mee maken.. Ik heb er wat nagellak ingegooid, met heel veel geduld omdat ik oude nagellak aan het gebruiken was. Maar het resultaat was niet heel erg verkeerd...
Misschien had ik moeten stoppen na de eerste paar nagellak potjes te gebruiken.. Mooi kun je dit namelijk niet noemen. Maar ja, niet alle kunst is mooi ;)



Maar dan nu het grote nieuws! Althans, het grote idee voor tijdens de feestdagen. En geloof mij maar het gaat leuk worden. Ik ga nog niet alles vertellen maar wel een beetje om jullie er alvast op voor te bereiden.. Het hele idee gaat om de feestdagen en de serie is vanaf 25 december tot en met 1 januari, omdat mijn verjaardag hier ook tussen zit ga ik daar ook twee/drie blogposten aan wijden. Je kunt dingen verwachten zoals tags, een ootd en nog meer! Ik heb echt heel erg veel zin om deze serie te maken en hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden.

 En dan ga ik nu lekker weer verder met vakantie vieren, oftewel een beetje niks doen! xo Nienke.



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top