Personal Update #7 || Mijn Kerstdagen


Hee! Vandaag ga ik jullie vertellen hoe mijn kerstdagen waren.. Het gourmetten op tweede kerstdag en het wokken op eerste kerstdag. Benieuwd? Lees dan snel verder!

De dag voor kerst had mijn vader vrij genomen, hij zou eigenlijk pas eerste kerstdag echt vrij zijn maar hij had dus een dag extra genomen. Die dag heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan, een beetje achter de Wii met mijn zusje en een beetje bloggen. Eigenlijk gewoon een heerlijk relax dagje. Alleen mijn ouders hadden die ochtend ons kerstcadeau gehaald en onder de kerstboom gelegd, dus de hele dag waren mijn zusje en ik best wel nieuwsgierig naar wat het was. Uiteindelijk mochten we het alvast uitpakken, thank god want ik was echt nieuwsgierig. Het bleek Monopoly Wereldeditie te zijn! Ontzettend leuk dus! Die avond hebben we dus twee keer Monopoly gedaan, want deze is echt best snel voorbij. Die avond hebben we verder nog naar Harry Potter gekeken op SBS 6. De dag daarvoor was ik best wel pissig op die zender, ze zonden namelijk elke dag Harry Potter uit maar ze hadden Harry Potter en de Halfbloed Prins (één van mijn grote favorieten..) geskipt.   

♠ ♠ ♠

Eerste Kerstdag.
Op eerste kerstdag ging ik samen met mijn vaders kant van de familie wokken bij China Tuin in Hengelo.. We kwamen daar aan om kwart over drie, best wel vroeg.. En begonnen rond kwart voor vier te eten, eerst zaten we gewoon een tijdje te praten en drinken. We zijn hier vorig jaar ook geweest en ik ben een grote fan van het eten hier. Nu moet je weten, ik wil graag vegetariër worden en eet dus zo min mogelijk vlees en al helemaal bij dit soort gelegenheden dus ik heb geen vlees gehad. Wat ik altijd erg lekker vind is gebakken banaan, als het zo heet, dan heb je dus gebakken banaan in een soort deeg. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar het is ontzettend lekker! Ook heb ik gewoon lekker friet gehad, kleine pizza en pannenkoek.. Misschien zie je het al, ik eet niks speciaals tijdens wokken. Haha.
Het toetje, oftewel mijn favoriete gedeelte van de maaltijd, was ook echt heerlijk. Ze hebben daar erg veel food voor toetjes en daar heb ik goed van genoten... Lekker ijs, donuts, tompoezen, boterkoek (of iets waar het op lijkt!) en ga maar door ze hebben het wel. Ontzettend lekker!
Hier na, ben zijn we met zijn allen naar mijn opa en oma's huis geweest waar ik nog een klein stukje appeltaart heb gehad :) en daar hebben we wat gedronken.
Daar hebben we ook Kroamschudden in Mariaprochie van Herman Finkers gekeken, jammer genoeg.. Ik haat die video echt, ik kijk hem bijna elk jaar wel op school en heb het te vaak gezien. Maar speciaal voor jullie, hieronder staat die nog een keer..


Toen we weer thuis waren hebben we nog naar Harry Potter en de Halfbloed Prins gekeken.. Ondertussen heb ik wat geblogd en toen was de dag ook wel eigenlijk voorbij.

♠ ♠ ♠

Tweede Kerstdag
Na het kerstontbijt ben ik weer in bed gaan liggen alleen toen kwam ik achter wat nare dingen.. Ik zat net nog te twijfelen als ik hier wel over moest beginnen want dit is mijn mening, gaat over 5SOS en heeft niks met Nienke Blogt te maken maarja. Het is een Personal Update dus ik deel het gewoon. 5SOS heeft namelijk echt een vreselijk interview gedaan in het tijdschrift de Rolling Stone. Hier baal ik best wel van want geloof mij maar, het is echt geen leuk interview. Het is hartstikke dom van 5SOS dat ze dit soort dingen hebben gezegd en ik ben ook erg benieuwd naar waarom dit is gebeurd. Maar ik ga er niet te veel over praten haha.
Rond vier uur s' middags is de familie van mijn moeders kant naar ons toegekomen en hebben we gegourmet. Dit was heel erg lekker en ik heb dan ook best wel wat gehad. Ik ben niet zo'n persoon die van alles en nog wat eet dus ook nu heb ik niet echt iets speciaals gegeten, haha. Nu hebben we het net op. Ik heb mijn kerstkleren omgewisseld voor een joggingbroek en shirt, een panty vind ik maar lastig altijd haha. En nu zitten we met zijn allen gewoon een beetje tv te kijken en ben ik dus bezig met deze post.
Terwijl ik net best wel vol zat, begin ik stiekem ook al wel weer wat honger te krijgen.. Oeps. Inmiddels is iedereen weer weg en zit ik lekker onder mijn warme deken op de bank een beetje niks te doen. Ik heb net nog het officiële artikel van Rolling Stone gelezen met 5SOS en dat had ik beter niet kunnen doen, slechtste interview ooit. Ik heb een groot gedeelte van de dag wat tweets erover gelezen en wat ik het allermooiste vond was deze opmerking: Het lijkt net een fanfictie geschreven door een elfjarige. Thanks voor deze opmerking, serieus je omschrijft het hele interview hiermee!


♠ ♠ ♠

En dan was dit het alweer! Ik heb erg leuke, gezellige kerstdagen gehad en baal wel dat kerst alweer voorbij is.. Hoe waren jullie kerstdagen? xo Nienke


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top