Review || Essence All About Nudes Eyeshadow


He! Voor mijn verjaardag (ik ben nog niet jarig, maar ik vierde het zondag voor familie..) heb ik dit oogschaduw pallet gekregen van vriendinnen. En vandaag ga ik deze voor jullie reviewen, ik heb trouwens ook een ander oogschaduw pallet van deze lijn en de review daarvan kun je hier  lezen. Maar, nu ga ik deze dus reviewen! Benieuwd? Lees dan snel verder!






Productnaam: All About Nudes
Merk: Essence
Winkel: Kruidvat
Prijs: Ik weet het niet omdat ik het heb gekregen, maar de andere was vier euro.. 

Dit zijn de swatches van de eerste vier, het gaat van linksboven-linksonder-rechtsboven-rechtsonder. Sorry dat het niet super duidelijk is trouwens. Ik vind de kleuren erg mooi en zoals de productnaam al zegt: nude.
Deze kant van het pallet is ook eigenlijk wel mijn favoriet.

En hier zijn de swatches van de andere kant. Dezen zijn iets donkerde en de laatste heeft wat glitters. Ook deze kleuren vind ik super leuk!





De kwaliteit is ook goed. Het blijft gewoon goed lang zitten en het dekt ook goed. Hier ben ik erg blij me want het is mooie oogschaduw. Ook fijn is dat je het niet voelt als die er op zit wat ik wel eens heb gehad met oogschaduw. Het is ook niet plakkerig, gelukkig!
Het design van het pallet vind ik ook erg mooi, het is lekker rustig en het is allemaal duidelijk. Ik ben zeker een fan van dit design dus!



Ik ben dus erg blij met dit cadeau! Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan deze review. xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top