Review || Essence Sheer and Shine Lipstick 012 Candy Love



Een tijdje terug heb ik een nieuwe lippenstift gehaald bij de Kruidvat.. Ik vond hem ontzettend mooi en was dus ook echt benieuwd, daarom heb ik voor het gebruiken maar voor de zekerheid wat foto's genomen. Gelukkig maar want nu ga ik hem voor jullie reviewen. Dus ben je benieuwd als die net zo mooi is als ik dacht in de winkel? Lees dan snel verder.
Informatie:
Naam: Sheer and Shine Lipstick
Nummer: 012 Candy Love
Merk: Essence
Winkel: Kruidvat
Prijs: 1,60 (volgens mij)

Toen ik deze lippenstift kocht was ik er me niet van bewust dat hij glinsterde, ik had tot een paar minuten geleden ook nog niet gehoord van de naam Sheer & Shine maarja. Ik was er dus van overtuigd dat het gewoon een wat matte lippenstift was, zoals ik meestal heb. Echter, dat was dus heel anders. Hij glinstert ontzettend. Dus, daar moest ik wel even aan wennen. Ik ben daar namelijk niet heel erg fan van.. Maar ja, ik draag hem nu als extra laagje als het ware over mijn andere lippenstift heen.

(sorry ik ben nog niet echt goed in swatchen..)

De lippenstift werkt wel prima. De eerste keer dat ik hem op deed was dit wel iets minder maar nu ik hem in combinatie gebruik gaat het prima. Ik heb hem een week terug gewoon gedragen, zonder andere lippenstift. Hij bleef niet super lang zitten, ik was toen trouwens op school. Na de tweede pauze was die er helemaal af, dus dat is ongeveer 12 uur vanaf 8 uur. Maar na de eerste pauze was die ook al een stuk minder.


Het design van de verpakking vind ik super mooi! Het is rustig en subtiel. Daarbij is het ook absoluut niet to much. Het is een simpele zilveren houder (als je dat zo noemt) en een dop in de kleur van de lippenstift. Erg mooi dus!

Is deze lippenstift nou het geld waard? Ja. Het is een mooie lippenstift met een goede kwaliteit en een mooi design. Echter, hij blijft niet super lang zitten als je hem gewoon draagt. Hij is het geld wel waard dus, maar veel duurder ook niet vind ik.

Dan was dit het alweer! Tot de volgende keer. xo Nienke.





CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top