Shoplog Enschede || Primark / New Yorker / H&M

Hier is die dan! De shoplog van Enschede waar ik afgelopen dinsdag ben geweest.. Ik heb best wel wat gekocht en in deze shoplog laat ik jullie alles zien. Ik ben naar de Primark, New Yorker en H&M geweest. Benieuwd? Lees dan snel verder!

 
Vest: 12,- euro / Primark
Trui: 9.99 euro / H&M
Sokken (Cozy): 3,- euro / Primark

Hardloopbroek: 9,- euro / Primark

5SOS T-shirt: 10,- euro / Primark

Trui met turtle nek: 8,- euro / Primark

Handschoenen (TouchScreen): 1.50 euro / Primark

Sokken: 3,50 euro / Primark

Armband: 6,- euro / Primark

Make Up Doekjes: 1,50 euro / Primark

Trui: 9,95 euro / New Yorker

En dan is dit alles wat ik heb gehaald. Vooral met de truien ben ik ontzettend blij! Maar dat 5SOS shirt ook dat is echt iets wat ik misschien wel te vaak ga dragen.. Oeps ;) Maar ook de armband vind ik ontzettend gaaf en die ga ik waarschijnlijk ook wel dragen met Kerstmis. Ik heb wel wat meer basiskleren dan ik dacht te halen en ik heb ook lang niet alles van mijn wishlist. Ik ben in elk geval heel erg blij met mijn nieuwe aankopen! xo Nienke
           

CONVERSATION

3 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top