This or That | Tag


Hee! Ik zag dat ik al heel lang geen tag meer had gedaan en daarom heb ik wat leuke tags opgezocht. De eerste hiervan is een best bekende tag, de This or That tag.. Benieuwd of ik Iphone of Samsung kies, zwart of wit kies.. Lees dan zeker snel verder!


Samsung of Iphone?
Iphone. Twee jaar terug was ik nog helemaal anti Iphone maar dat is nu zo erg veranderd, sinds de herfst heb ik er zelf één en daar ben ik super blij mee.
Vakantie in het binnenland of buitenland?
Buitenland. Wij gaan namelijk elke vakantie naar het buitenland en daar ben ik ook wel blij van om eerlijk te zijn. Het is namelijk vaak warmer in het buitenland, leer je eerder andere mensen kennen (denk ik) en een andere cultuur.
Lippenstift of mascara?Het is echt dat ik mijn wimpers niet mooi vind zonder mascara want anders had ik sowieso lippenstift gekozen. Het liefst zeg ik weet ik niet want ik ga nooit de deur uit zonder lippenstift en mascara uit, maar als ik dan echt moet kiezen dan zeg ik liever mascara dan lippenstift.
Cola of sap?
Cola. Ook al vind ik een glas met vers geperst sinaasappelsap soms ook wel erg lekker, of gewoon Dubbelfris soms.
Voorgerecht of dessert?
Eigenlijk doe ik niet echt aan voorgerecht maar al deed ik er wel aan, ik vind het dessert altijd één van de lekkerste dingen van de hele maaltijd. Ook tijdens het wokken is het wel eens voorgekomen dat ik meer dessert eet dan gewone gerechten.. Oeps.



                                                                                     Bron

Hond of kat?
Hond. Wij hebben zelf ook een hond en dat vind ik echt veel leuker dan een kat, ook al vind ik katten ook wel leuk.
Deo of zeep?
Ik denk dat ik voor deo kies want ik hou eigenlijk niet heel erg van zeep.. En deo ruikt vaak ook lekker.
Bad of douche?
Douche. Ik hou echt niet van bad, dan ben je voor de helft koud vind ik eigenlijk. Bij de douche ben je helemaal warm en ik vind het ook makkelijker.
Zoet of zout?
Zoet. Je ziet mij dan ook eerder iets zoets eten dan iets zout.
Chips of popcorn?
Ik ga sowieso voor popcorn ook al vind ik chips ook erg lekker. Daarbij, wij hebben thuis magnetron popcorn en als ik dat dan maak heb ik bijna de hele bak voor mezelf.. Dus, ik eet het niet super vaak.


                                                                                               Bron
Pen of potlood?Pen. Vooral pennen met zwarte inkt.
5SOS of 1D?5SOS sowieso! Ik vind 1D ook wel leuk maar 5SOS is zoveel leuker als je het aan mij vraagt.
Nagellak of make up?
Make up. Ik ben best slecht in nagels lakken en ik gebruik ook veel liever make up om eerlijk te zijn.
Los haar of vast haar?Los. Ik vind mijn oren namelijk niet echt mooi en draag dus ook bijna alleen maar mijn haar los, soms slaap ik met een staart of loop ik er thuis mee rond maar anders zowat niet. Oh ja, soms heb ik mijn haren ook in een staart bij het hardlopen en met schoolgym heb ik zo ook in een lage staart.
Lang haar of kort haar?
Lang, sowieso. Ik heb een tijdje mijn haar tot ongeveer mijn schouders gehad, iets korter dus, maar naar een maand of twee begon ik mijn langere haren toch wel te missen. Ik laat het nu weer groeien en dit vind ik wel mooier.


                                                                                       Bron
Boeken of tijdschriften?Boeken. Ik lees op dit moment iets minder maar in de vakantie lees ik altijd weer wat meer. Ik zou echt niet zonder boeken kunnen.. Ik haal elke week wel een Hitkrant maar als ik moest kiezen tussen boeken en tijdschriften zou ik echt 100% voor boeken kiezen.
McDonalds of Burger King?Terwijl ik vroeger altijd naar de Burger King ging als we terugkwamen van vakantie kies ik nu zonder twijfel voor McDonalds. Punt één, we hebben hier geen Burger King in de buurt en punt twee ik vind de McDonalds gewoon lekkerder.
Kerst of Sinterklaas?
Ik denk kerst. Met kerst zijn we altijd op de ene dag met de ene kant van de familie uiteten en op de andere dag zijn we met de andere kant van de familie aan het eten. Ik denk dus kerst, maar ik vind Sinterklaas ook erg leuk.
Roze of blauw?
Roze. Ook al had ik vroeger echt een hekel aan roze, tijden veranderen.
Zwart of wit?
Zwart. Ik vind het echt zo'n mooie kleur (ja het is geen officiële kleur maar ik weet niet hoe ik het anders moet gaan noemen..)


                                                                                            Bron


High Waisted broek of een gewone broek?
High Waisted! Als ik een normale broek draag dan mis ik altijd wel het high waisted.
Tatoeages of piercings?
Tatoeages. Ik wil later ontzettend graag een tatoeage. Ik vind ze ontzettend mooi en wil er dus ontzettend graag één.
South Park of Family Guy?
Ik vind allebei ontzettend leuk maar als ik moet kiezen ga ik toch voor South Park, ik vind het grove van de serie namelijk ontzettend leuk.
Suiker of zout?
Als ik moet kiezen ga ik voor zout, want ik kan me niet voorstellen hoe mijn avondeten is (aardappels.. of patat) zonder zout is. Ik hou ook niet van thee zonder suiker maar zo vaak drink ik nou ook niet weer thee.
Snoep of koekjes?
Snoep want dat kun je veel vaker eten.


En dan waren dit mijn antwoorden op de This or That vragen. Ik heb alle vragen zelf verzonnen, dus als je deze tag overneemt zou ik graag de credits willen.






CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top