Wishlist || Enschede




Binnenkort ga ik eindelijk weer naar de Primark! Een andere keer heb ik toen een wishlist gemaakt voordat ik naar de Primark ging en dat vond ik eigenlijk wel heel erg leuk. Dus, hier doe ik precies weer hetzelfde. Jullie kunnen trouwens 23 december de shoplog verwachten (als alles volgens plan gaat)! Maar genoeg hierover, laten we maar snel beginnen..
 Ik heb geen enkele foto hiervan gemaakt en alle rechten behoren toe aan de eigenaar.

 Deze sweater is van de H&M, hij kost 24,99 euro en ik vind hem erg mooi. Ik wil namelijk nog graag aan basic sweater die lekker warm is. Maar, als ik hem niet kan vinden vind ik deze hoodie ook erg mooi:
Ook deze is van de H&M en kost 21 euro als ik me niet vergis..




Ik kwam deze net tegen op Google en kan niet vinden waar die vandaan komt, hoe duur die is enzovoort.. Maar wat ik wel weet dat hij ontzettend mooi is en ik hem best wel graag in mijn kast wil hebben hangen.



Ook deze broek kwam ik tegen op internet. Ik weet niet waarvan die is en ook de prijs weet ik niet.. Maar sinds dit jaar heb ik een verslaving aan high waisted broeken en kan ik eigenlijk niet meer fijn een gewone broek dragen.. Inmiddels heb ik een grijze, zwarte (die ik niet super fijn vind) en een spijker high waisted broek maar deze zou ik er nog erg graag bij willen.




Primark sokken.. I love it! Ze zijn zo lekker zacht en warm. Ik heb zelf eigenlijk nog een beetje het oude model als het ware, die zijn veel minder fluffy dus ik wil zeker nieuwen halen.


Ohja, ik wil ook nog erg graag weer zwarte enkelsokjes halen..


Schoenen! Elke keer als ik bij de Primark ben haal ik wel schoenen, om de één of andere reden kom ik altijd wel mooie schoenen tegen. Ik draag dan ook graag schoenen van de Primark omdat ik ze gewoon echt mooi vind, dus zeker weten dat ik naar schoenen ga kijken!



Deze hardloopbroek is niet van de Primark, maar ik weet dat ze bij de Primark ook sportkleding kopen.. Ik wil ontzettend graag nog zo'n soort hardloopbroek omdat ik nu hardloop in een jogging broek door de kou. Dus dit is zeker iets waar ik goed naar ga kijken.











Wat ik ook nog graag wil is een bomberjack en dan in het groen.. Die van hiernaast vind ik ontzettend mooi en ik hoop dat ik er zo één kan vinden!






Wat ik ook nog graag wil:
  • Een mooie winterjas
  • Heel misschien.. een nieuwe onesie (alleen als er echt een hele leuke is!)

En dan was dit mijn wishlist! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :) Ik ben benieuwd wat ik allemaal zie en hoop dat ik veel van deze items kan vinden. We zullen het zien want ik maak er natuurlijk ook een shoplog over! xo Nienke



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top