Dingen die ik me afvraag



Hee! Ik vraag me best wel vaak iets af, eigenlijk vraag ik me dagelijks wel dingen af. Als ik iets probeer wat ik op internet zag, als ik een boek lees, als ik ergens boos om ben, als ik iets tegenkom op internet en ga zo maar door. Het leek me wel leuk om een aantal van de dingen die ik me afvraag met jullie te delen, misschien weten jullie wel een antwoord ;). Benieuwd wat ik me onder anderen afvraag? Lees dan snel verder!
de afbeeldingen hierin heb ik niet zelf gemaakt, de rechten behoren toe tot de wettige eigenaren.



Als allereerst, dit was ook het eerste wat in me opkwam en waarom ik dit artikel wou maken.. Ik heb nu al een tijdje ask, sinds de herfstvakantie volgens mij, en kom daarop wel eens eye pics tegen die mensen dan zelf maken gewoon met hun telefoon. Hoe de .. doen ze dat? Ik heb het best wel vaak geprobeerd maar mij lukt het echt nooit; of ik kijk vreemd, ik m'n oog staat er niet goed op.. Het lukt me gewoon nooit. Hetzelfde heb ik als ik op blogs zit en een oogschaduwreview lees of een make up look.. Hoe maken ze zulke mooie foto's van hun ogen? Even serieus, als je het antwoord weet is het meer dan welkom!

Dan vraag ik me als ik boos ben vaak wel eens af waarom mensen zo doen, of waarom ik er zo op reageer.. Dit is alweer een heel ander iets wat ik me afvraag, maar toch vraag ik het me af. Ik bedoel hiermee dat ik me wel eens dingen afvraag zoals; waarom reageert iemand hier zo op, waarom kan iemand in één keer dat soort dingen zeggen en ga zo maar door.
Om nog even rond hetzelfde onderwerp te blijven, of zo ongeveer.. Ik vraag me ook vaak af wat er zou gebeuren als ik anders had gereageerd, iets anders had gezegd als antwoord of anders tegen iemand had gedaan vanaf de eerste ontmoeting. Want, als ik er nou eenmaal over begin na te denken kan ik echt wel een tijdje zo blijven denken.. Ik bedoel, stel je voor dat je heel anders had gereageerd op een ruzie met iemand. Wat zou er dan gebeurt zijn? Soms dan baal ik achteraf een gesprek wel eens omdat ik veel beter iets anders had kunnen reageren, maar ja dan is het alweer te laat.

Wat ik me ook vaak genoeg afvraag is waarom mensen op een bepaalde manier zo in elkaar zitten.. Hiermee bedoel ik het niet letterlijk maar figuurlijk! Ik vraag me wel eens af waarom er mensen zijn die discriminatie nog steeds normaal vinden. Dat zijn echt dingen waarbij ik wel eens stil sta.


Dan vraag ik me ook nog eens af hoe mensen hun make up zo goed kunnen doen, like seriously how. Ik bedoel kijk naar die foto van hierboven.. Goals dit? Jazeker! Ik zou dit echt niet kunnen, denk ik. Sommige mensen zijn zo goed in make up op doen dat ik er gewoon jaloers om kan worden.
Dat soort dingen heb ik wel vaker, dat ik me afvraag over talenten van mensen. Waarom kan hij/zij zo goed zingen, tekenen, leren en ga zo maar door.

De laatste tijd heb ik me ook veel afgevraagd wat ik naar Carnaval zou aandoen want ik wist echt helemaal niks. Op dit moment denk ik dat ik als roodkapje ga, dat lijkt me best wel leuk namelijk. Alleen moet ik wel even kijken als het me wel staat, haha. Ik heb het kostuum helemaal bovenaan gezet, vertel me vooral wat je er van vindt!

Wat ik me ook vaak afvraag is hoe iets gemaakt is. Soms dan kijk ik naar foto's op We Heart It en dan zie ik iets en denk ik echt van hoe de fuck is dat gemaakt!? Of als ik er over na denk, hoe is een telefoon gemaakt of een laptop.. Ik bedoel het kan zoveel maar is best klein, als ik daar over na begin te denken dan stop ik ook niet snel meer met daarover na denken.

Ook iets wat ik me geregeld afvraag is; hoe komen ze erop? Daarmee bedoel ik als ik een boek lees, en serie kijk, een film kijk die ik zo mooi vind dan denk ik wel eens hoe komen ze erop. Hoe kan iemand op zo'n idee verzinnen. Kijk naar de Harry Potter boeken of de serie American Horror Story, dat vind ik zulke goede voorbeelden van wat ik hiermee bedoel. Het is zo mooi en ik kan me echt afvragen hoe iemand zulk soort dingen kan bedenken.

En dan is dit het meeste wel volgens mij! Ik vind het erg leuk om deze dingen eens op een rijtje te zetten. Weet je één van de dingen te beantwoorden, vertel het me dan vooral want ik ben benieuwd! xo Nienke'




CONVERSATION

1 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top