Drop je Blog → 1


Hee! Omdat ik midden in een toetsweek zit, plus al het leerwerk van de dagen ervoor, leek het me wel eens handig om een wat simpeler artikel te doen. Daarom heb ik vandaag de eerste drop je blog! Dus, wil je je blog graag 'droppen' druk dan snel op read more hieronder!

 Ik zoek zelf ook al een tijdje naar leuke, kleine blogs om te volgen.. Ik ben niet zo van de grote blogs doordat daar al vaak veel te veel reclame opstaat als je het aan mij vraagt. Dus, zet in de reacties een linkje naar jouw blog en je kunt er ook natuurlijk bij vertellen waarover je blogt! Ik ben benieuwd. xo Nienke'

ps: de afbeelding van hier boven heb ik een keer gemaakt toen ik boos was op iemand haha.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top