First Time Tag



Hee! Vandaag heb ik een tag voor jullie, ik weet niet zeker als die al bestaat maar anders heb ik hem zelf bedacht haha. In deze tag vertel ik over mijn eerste ervaringen met dingen, zoals de eerste keer dat ik fan ergens van was of de eerste keer dat ik naar de middelbare school ging en allemaal van dat soort dingen. Benieuwd? Lees dan zeker verder!


 foto's in deze post zijn niet van mij
 
1. Mijn eerste telefoon
Op mijn twaalfde verjaardag kreeg ik mijn allereerste telefoon, dit was een LG L3 (volgens mij!) en ik was er toen heel erg blij mee. Jammer genoeg werd die wel steeds wat slomer, dus heb ik daarna een Samsung Galaxy Core gehaald.. Maar, het was best wel een fijne telefoon.
2. Mijn eerste celebrity crush
 Harry Styles. Ik was helemaal geobsedeerd van heel One Direction maar voornamelijk met Harry Styles, dat was ook in 2012 volgens mij. Oh man, ik weet nog dat ik een dagboek had en dat ook aan Harry schreef dat was echt te erg. Ik was echt een tijdje overtuigd dat we zouden trouwen en alles, gelukkig ben ik daarin echt veranderd..
3. Mijn eerste fandom
Voordat ik al wist wat het betekende was ik een grote fan van Harry Potter, ik hield (en hou nog steeds) van die boeken. Geweldige boeken en ook films! Daarna was ik Directioner, nu niet meer, toen was ik weer een part of the 5SOS fam (still..) en nog van wat andere dingen haha.
4. Mijn eerste laptop
De allereerste laptop die echt van mezelf was heb ik in groep zes of vijf gekregen.. Dat was zo'n mini laptop en was er ontzettend blij mee. Die laptop was echt mijn liefde, haha. Ik zat ontzettend veel op die laptop en was er erg hecht mee. Nu heb ik gelukkig een veel betere.
5. Mijn eerste keer make up
Vroeger ging ik me altijd met een vriendin elkaars make up doen.. Dat vond ik altijd echt heel erg leuk! Ik weet nog wel dat we dan allebei vaak met oogschaduw tot onze wenkbrauwen in felle kleuren, te veel lippenstift / blush op onze gezichten liepen. Ik heb wel eens mijn zusje opgehaald bij de gym toen samen met mijn ouders, ik denk dat heel veel mensen dachten van what the fuck heeft zij nou weer op haar gezicht.. Maarja, het was het wel waar. In de eerste klas begon ik echt make up te dragen, soms had ik in groep acht wel eens mascara op.. Maar sinds dit jaar draag ik wel veel meer make up.

6. Mijn eerste keer haren afknippen
In groep acht heb ik eens mijn haren best wel een stuk laten afknippen, dit vond ik eerst ontzettend leuk maar naar een tijdje kreeg ik hier best wel spijt van. Ik kon geen mooie vlecht meer in en dat vond ik echt jammer toen. Ik heb ook wel eens zelf mijn haren geknipt, gewoon een plukje of zo maar dat was ook niet zo verstandig haha.
7. Mijn eerste keer haren verven
Dat was vorig jaar.. Ineens wou ik mijn haren roze, ik weet niet waar dat precies vandaan kwam maar ik wou het zo graag. Opgegeven moment heb ik kleurspoeling gekocht, roze, maar deze was te licht voor mijn haren dus zag je er helemaal niks van. Hartstikke jammer! Uiteindelijk ben ik naar een winkel gegaan (Kappersland Almelo) waar ze heel veel kleurspoeling hebben. Hier heb ik een kleur uitgekozen, tegen het rode aan volgens mij, en mijn moeder heeft dit toen bij me ingedaan. Sindsdien vind ik het hartstikke leuk om mijn haren eens een andere kleur te hebben en doe ik dat ook wel eens. Thanks to mam die elke keer mijn haren dan verft, haha.
8. Mijn eerste keer bloggen
Vroeger heb ik ooit een blog gemaakt, die is nu weer verwijderd, waar ik hele persoonlijke berichten op had gezet. Dit was niet super slim van me maar daar gaan we het nu niet over hebben ;) Dat was ook rond groep acht en toen vond ik het al ontzettend leuk om te bloggen! Later in de eerste klas heb ik weer verschillende blogs gehad, waarvan velen ook alweer verwijderd -oeps-. In de tweede klas ben ik toen met deze blog begonnen want ik kan echt niet meer zonder bloggen. Ik vind het gewoon fijn om te doen en heb er wel een beetje een verslaving aan haha.

9. Mijn eerste keer Harry Potter lezen
Ik vind dat deze ook wel in het rijtje thuis hoort.. Ik heb in groep drie voor de eerste keer Harry Potter gelezen, rond groep vier/vijf was ik klaar met de hele serie. Sindsdien heb ik de serie nog zo vaak opnieuw gelezen.. Harry Potter was eigenlijk best wel een groot deel van mijn jeugd, ik heb het zo vaak gelezen haha.
10. Mijn eerste schooldag
Mijn eerste schooldag was best wel chill. Althans, we hadden een soort activiteitendag toen als eerste schooldag en die dag daarna pas echt les. Maar dat was wel een leuke dag, er was een stormbaan en je kon boogschieten enzovoort. De dag daarna hadden we les en dat was ook niet vreselijk, ik had als allereerste uur toen aardrijkskunde en die man was zo grappig. Hij vertelde over dora en ik heb toen zo hard gelachen, dat weet ik nog precies haha.
11. Mijn eerste serie die ik volgde
Ik denk dat dat Grimm is. Ik ben volgens mij begonnen met kijken in de eerste klas, samen met mijn vader, en nu kijken we het nog steeds met het hele gezin. Trouwens, na Grimm ben ik wel meer series gaan volgen. Ik heb een tijdje Pretty Little Liars gevolgd maar ben daar nooit mee verder gegaan omdat ik het niet leuk vond en de boeken veel mooier waren.. Ik volg nu nog Teen Wolf, American Horror Story (jammer genoeg is het seizoen voorbij, even huilen), Grimm en sinds kort ook Breaking Bad. Ohja, ik heb ook een tijdje naar Once Upon A Time gekeken samen met mijn gezin maar hier zijn we mee gestopt om de één of andere reden, misschien dat ik het ooit nog oppak.
12. Mijn eerste spreekbeurt
Dit weet ik ook nog precies. In groep vier wouden mij vriendin en ik graag een spreekbeurt doen -toen hoefde het nog niet- en toen deden we dat uiteindelijk over Egypte volgens mij. Maar we hadden er echt heel erg veel tijd ingestoken en hadden ook een hele mooie piramide gemaakt met zand en al :)

En dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :) Als je de tag wilt overnemen is dat geen probleem. En sorry dat er gisteren geen artikel is online gekomen want ik had het erg druk met de toetsweek, maar die is alweer bijna voorbij yeah. xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top