Hair Struggles



Hee! Ik heb gisteren een artikel geplaatst over make up stuggles en het leek me wel erg leuk om hier nou een soort van vervolg op te maken. Alleen dan wel met een ander onderwerp. Ditmaal heb ik besloten voor het onderwerp haar want ook daarmee zijn zat struggles! Benieuwd? Lees dan snel verder!


1. Klitten
Het lijkt me best wel logisch dit want iedereen met ook maar een beetje lang haar heeft er ontzettend veel last van. Vaak is het ook nog zo: hoe langer je haar, hoe meer klitten. Nou had ik vroeger echt gigantische klitten en ik heb die van mijn zusje ook wel eens gezien ..

2. Zweet + Haar = een slechte combinatie
Als het wat warmer is dan heb je nog wel eens last van zweet en dit komt dan ook op je voorhoofd, dat is al niet bepaald leuk maar als dan je haar er tegen aan komt. Bah. Vaak blijft het ook nog eens wat vastplakken.

3. Slapen tijdens warm weer met lang haar
Iets van mijn favoriete dingen om te doen, slapen, wordt vreselijk moeilijk soms als het nou eenmaal wat warmer is. Al heb ik mijn haar in een staart, ik kan echt niet goed slapen in de zomer als mijn haar tegen mijn rug / hoofd aanplakt.


4. Dat moment dat je staart niet goed wil zitten.
Hatelijk dit. Ik ben niet echt super handig met mijn haar in staarten/knotjes/vlechten ect. doen en daarom is dit dus ook niet echt iets voor mij. Als ik ga slapen en er zit een bobbel in mijn staart, oké maar als ik naar school wil en ik heb een bobbel in mijn staart ho maar weer. Telkens weer opnieuw proberen en dan zit die eindelijk fatsoenlijk dan zit die weer te strak of te schuin.

5. Je staart zit te strak
Oh dit kan zo'n pijn doen. Soms dan maak ik s' avonds eens een staart en dan zit die net iets te strak, meestal denk ik dan ach whatever.. Maarja, dan begint die pijn te doen.

6. Je haar zit overal aan vast
Of het zit ergens tussen. Mijn haar heet wel eens tussen een deur gezeten, maar het zit vooral vreselijk in de weg met een rugzak op. Dus op school. Vaak zet ik mijn fiets neer, haal ik mijn rugzak uit mijn mand en doe hem op.. Direct daarna kan ik hem alweer afdoen. Je haar zit dan ook nog eens zo vaak vast aan iets. Ugh.




7. Je haar zit vast aan je lippenstift/gloss
Dit verdient toch wel een speciale plaats. Hallejuja als er één reden is waarom ik geen lipgloss meer draag is het hierom wel. Vreselijk!

8. Je haar na het zwemmen
Als je in de zomer wat meer zwemt (in zwembaden, dus met chloor erin) dan kun je dat vaak wel merken aan je haar. In mijn geval voelt het altijd net als stro na het zwemmen en vaak ruikt het ook nog eens na chloor.

9. Voedsel dat in je haar komt
Ohman. Elke keer als ik rustig op de bank zit en wat chips eet kruimelt er wel wat maar vaak genoeg komt het ook nog eens in mijn haar! Dit is gewoon echt helemaal niks.. Rustig chillen met wat chips eindigt maar al te vaak met chips uit je haar halen.


10. Een zonnebril op je hoofd hebben
Waarschijnlijk snap je wel wat ik bedoel hiermee, sommige meiden kunnen hun zonnebril perfect hebben zitten maar bij mij zit mijn haar vreselijk in de weg.

11. Het autoraam open hebben 
Mijn haar gaat echt elke kant uit als de ramen open zijn in de auto, vaak komt het dan ook nog eens tegen mijn lippen aan.. Ik heb dan ook bijna nooit mijn autoraam open en ik vraag mijn zusje altijd om de hare niet te ver open te doen..

12. Haarelastiekjes
Iedereen heeft wel eens een favoriet elastiekje, vaak heb je die altijd bij je en zit die ook echt goed. Tot die knapt of weg is .. RIP.

En dan was dit het alweer! Wat is jouw haar struggle en kun je je hier een beetje in herkennen? xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top