Life Goals


Hee! Het leek me wel eens leuk om wat van mijn life goals met jullie te delen, oftewel dingen die ik echt wil bereiken in mijn leven. Natuurlijk is veel hiervan best wel serieus en daarom heb ik er ook een paar dingen ingestopt die ik erg graag wil maar ik niet perse als levensdoel zie.. Benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Een boek schrijven en laten uitgeven
Dit is echt één van mijn allergrootste doelen, dit is iets wat ik super graag wil doen. Ik schrijf al erg lang en wil zo graag eens een super origineel en goed idee hebben waar ik een heel boek van kan schrijven. Maar ja, telkens als ik denk dat ik het heb dan valt het me toch weer tegen. Alsnog wil ik dit super graag en hoe gaaf zou het ook zijn om je eigen geschreven boek bij een uitgever te zien liggen!?


2. Mooie foto's kunnen maken
Ik vind fotograferen steeds leuker worden. Ik vind het ook wel belangrijk dat ik het een beetje kan want ik maak best wel veel foto's voor mijn blog. Bij reviews al helemaal bijvoorbeeld, maar ook bij shoplogs. Daarom lijkt het mij geweldig om echt super mooie foto's te kunnen maken en daar wil ik dan ook best wel tijd insteken.


3. Nienke Blogt
Ja, natuurlijk hoort mijn blog ook in het rijtje thuis. Het is echt een doel van mij om zolang mogelijk te blijven bloggen omdat ik het super leuk vind! De foto's die erop komen te staan (bij OOTD's) vind ik super leuk om nog eens terug te kijken en ook mijn eigen mening vind ik leuk om soms terug te lezen.. Ik denk dat ik later ook echt met plezier kan terugkijken op mijn blog. Maar ook nu blijf ik het zo leuk vinden om te bloggen dat ik niet eens nadenk over stoppen of minderen met bloggen. Dus ja, bloggen is zeker een doel van mij om zo lang mogelijk te blijven doen!


4. Studie afronden
Over een paar jaar als ik een studie kies wil ik die dan ook erg graag afronden (zo denk ik er nu tenminste over haha). Ik weet niet precies wat ik wil gaan studeren, ik verander nog wel eens van gedachte maar ik wil sowieso afstuderen. Eerst wil ik mijn HAVO diploma halen en daarna wil ik dus erg graag een studie succesvol doen.

5. Gelukkig zijn en blijven
Dit is echt één van de diepzinnige goals. Op dit moment ben ik namelijk gelukkig en dit wil ik ook erg graag blijven! Maar, ik denk dat iedereen dit wel wil. Niet waar?


6. Een Oxboard hebben
Dit is één van de dingen die ik nu ontzettend graag wil. Het lijkt mij serieus zo gaaf om een Oxboard te hebben. Ze zijn ook niet zo super duur als ik verwacht had, ik dacht namelijk dat ze rond de 750 euro zouden zijn maar op bol.com zijn ze te halen vanaf 285 euro. Ik ben dan ook hard aan het
sparen, haha.



 7. Veel steden bezoeken
Iets wat ik later ook super graag wil doen is allemaal steden bezoeken. Zo wil ik bijvoorbeeld super graag naar New York, Rome, Sydney, Milaan, Parijs en nog veel meer steden.. Later wil ik echt veel gaan reizen en veel dingen zien.


8. Een mooi huis hebben
Als ik later op mezelf woon wil ik graag een mooi huis hebben. Hiermee bedoel ik niet (perse) een groot huis maar meer een gezellig huis wat ook mooi is ingericht. Het lijkt me namelijk ontzettend leuk om veel tijd te steken in het inrichten van je eigen huis, alles uit te zoeken en alle dingen die daar bij horen... Maar, een groot huis met zwembad vind ik ook wel mooi ;)

En dan was dit het alweer! Wat zijn jouw life goals? xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top