Make Up Struggles

Hee! Toen ik net mijn make up van mijn gezicht aan het afhalen was kreeg ik ineens een idee om eens een blogpost te doen met make up struggles. Ik heb er namelijk nog wel wat waar ik dagelijks last van heb.. Vanaf de ochtend dat ik mijn make up op doe tot de avond dat ik het er weer afhaal. Benieuw? Lees dan snel verder!
 
1. Mascara op hebben en dan traanogen krijgen door de wind op de fiets
Oh my .. Dit is echt iets wat me te veel overkomt! Elke ochtend fiets ik rustig naar school maar doordat ik telkens tegen de wind in fiets heb ik nog wel veel last van traanogen. Dan kom ik op school en ja hoor, mijn mascara zit overal. Geweldig begin van de schooldag dus.

2. Mascara opdoen en per ongeluk in je oog komen
Au! Ik had dit vanmiddag nog. Godver.. Dit doet me altijd zo pijn en dan zit mijn mascara ook nog eens onder mijn oog. Serieus, elke keer dat het me overkomt heb ik weer zoiets van yeah dit weer.

3. Lippenstift op je tanden
Dit is me wel niet zo vaak overkomen. Like seriously. Ik had dit vorig jaar continu. Dan had ik elke maandag het eerste uur wat lippenstift op mijn tanden en dan probeerde ik het zo onopvallend mogelijk weg te halen..





4. Oranje foundation
Ik draag eigen bijna nooit meer foundation maar als ik foundation draag ben ik altijd zo bang dat ik oranje ben. Elke keer als ik foundation draag vraag ik aan mijn moeder of zusje: “Zie ik er oranje uit?” of “Zit mijn foundation wel goed?”

5. Nagellak die afbladert
Als ik mijn nagels eens lak, wat niet bepaald vaak voorkomt, dan bladert de nagellak zo snel af. Dan zit ik weer met half gelakte nagels, woehoe.

6. Mascara op je onderste wimpers ziet er te lang uit
Elke keer als ik mascara op doe en dan kijk naar het resultaat ben ik weer niet tevreden met mijn onder wimpers. Ik vind ze te lang en nep of juist te kort. Lastig..





7. Niezen nadat je je mascara hebt opgedaan
Het valt me op dat best wel veel met mascara te maken heeft .. Gelukkig nies ik in het algemeen niet veel in de ochtend want anders zal ik echt gek worden.

8. Poeder/oogschaduw/blush die kapot valt op de grond
Dit is me één keer overkomen met mijn poeder en bah. Punt één zat de hele badkamer vloer onder de poeder en punt twee was die helemaal kapot. Sindsdien ben ik veel voorzichtiger met make up.

9. Jeuk hebben in je ogen en wrijven ..
Hallo panda. Je make up zit werkelijk overal behalve op de juiste plek.


10. Eten / drinken met lippenstift
Oh man. Ik eet ontzettend veel met bestek waardoor ik dit meestal nog kan voorkomen dat echt mijn hele lippenstift verkloot is maar alsnog. Als ik uit eten ga draag ik gewoon lippenstift en dan heb k net mijn make up bijgewerkt maar dan krijg ik wat te drinken en dan zit mijn hele lippenstift op het glas. Het enige positieve hieraan is dat ik mijn glas altijd kan herkennen.



11. Je make up eraf halen is een heel karwei
Eerst alles er af halen met make up doekjes. Dan lotion opsmeren. Dan nog wat opsmeren. En dan crème. Mijn favoriete proces van het make up dragen, dus niet.

12. Je haar die telkens tegen je lipgloss aan komt
Lekker plakkerig. Of je hebt telkens haar in/tegen je mond of je haar is ontzettend plakkerig en wordt een grote knoop.

En dan was dit het! Dit zijn allemaal struggles waar ik veel last van heb/had. Herken je er veel? Of weet je er zelf nog één? Laat het me weten! xo Nienke' 




CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top