Mood List #2 || Repeat

Hee! Voor vandaag heb ik een nieuwe Mood List voor jullie, echter is die wel hartstikke kort. Vandaar ook de titel: repeat. Ik heb namelijk altijd dat ik een korte lijst maak en deze de hele dag door luister, maar het zijn altijd wel weer hele andere liedjes (per lijst). Benieuwd? Lees dan snel verder!
Ja.. Het zijn echt maar vijf songs, misschien iets te weinig maar ja. 
 
1. How You Remind Me -Johannes Rypma
Toen Johannes mee deed aan de Voice was ik helemaal fan van hem, ik vond hem oprecht super goed en was van mening dat hij moest winnen. Hij is tweede geworden uiteindelijk en een paar maanden later was ik hem wel weer vergeten eigenlijk. Een tijdje terug heb ik hem herontdekt op Spotify en kwam ik er achter dat hij een hele mooie cover heeft op How To Remind Me. Het is zeker een song die ik graag luister!
 
2. Victorius -Panic! At The Disco
Ik kom deze song zo vaak tegen op Musical.ly en dan telkens het refrein.. Uiteindelijk heb ik het lied maar eens opgezocht en ik vind het een hartstikke leuk lied! Het hoort dus ook zeker thuis in deze lijst!
 
3. No Go Zone -Bokoesam, Def Major, Lil' Kleine, Ronnie Flex, Idaly, Jandro
Deze week ben ik weer wat meer naar Nederlandse muziek gaan luisteren en dan de muziek van New Wave voornamelijk. Hier hoort ook No Go Zone bij. Ik vind het echt leuk om mee te zingen met dit lied, haha. 
 
4. Me, Myself & I -G-Eazy, Bebe Rexha 
Ook een lied wat ik door Musical.ly heb ontdekt, eigenlijk vind ik het een vreselijke app maar blijkbaar is het wel handig om nieuwe muziek mee te ontdekken. Heeft het toch nog wat nut dat ik het heb. Ik vind het refrein van dit lied heel erg leuk, ook hoe het gezongen wordt. Daarom luister ik het ook best wel graag.
 
5. Dom, dom, dom -Lil' Kleine, Bokoesam, Cartiez
Nog een Nederlandstalig lied. Ik vind dit lied ook echt leuk, vooral door het idee van dom dom dom wat ze telkens zingen. Ik vind trouwens de zin: Geen wifi in de kerk, ook echt geweldig verzonnen! 

En dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top