My Daily Make Up


Hee! Voor vandaag heb ik weer een meer 'beauty' gerelateerde post voor jullie.. Vandaag laat ik jullie namelijk mijn dagelijkse make up zien, oftewel welke make up producten ik dagelijks draag. Benieuwd? Lees dan snel verder!






















coverstick: Essence -Kruidvat • concealer: Essence -Kruidvat • poeder: Essence -Kruidvat
poeder: Max & More -Action • oogschaduw: W7 -Voordeelshop • oogschaduw: Max & More -Action
mascara: Essence -Kruidvat (alle drie) • wenkbrauw gel: Essence -Kruidvat • lippenstift: Essence -Kruidvat (allemaal) • babylips: Maybelline -Etos • parfum: Mexx -Kruidvat • poederkwast: Essence -Kruidvat • foundationkwast: Hema -Hema • oogschaduwkwast: bij het pallet W7 -Voordeelshop 

Qua make up op doen heb ik altijd dezelfde volgorde, de afbeeldingen staan dan ook precies in de volgorde die ik gebruik. Ik heb sinds dit jaar echt liefde voor concealer, wat ik eigenlijk niet had verwacht toen ik het voor het eerst kocht. Ik heb inmiddels nog behoorlijk wat oogschaduw palletten :) dus heb ik elke ochtend zat keus, maar de twee die op de foto's staan gebruik ik toch het vaakste. Ohja, het is niet zo dat ik drie verschillende mascara's gebruik (wel twee verschillenden) maar ik wissel soms nog wat. Ik gebruik trouwens wel drie verschillende lipproducten, als eerste babylips dan de middelste op de afbeelding en tot slot de rode. Alleen als ik hier geen tijd meer voor heb draag ik er maar één, die van de afbeelding daar onder.

En dan is dit eigenlijk wat ik dagelijks draag aan make up producten! Natuurlijk is het in het weekend vaak heel wat minder en als ik uiteten ga of iets in die richting is het weer wat meer.. Haha. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! xo Nienke'



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top