outfit of the day • nine

Hee! Sinds een tijdje wil ik al best wel graag een bomberjack, ik vind ze namelijk ontzettend gaaf en mooi.. Maar nu, heb ik er eindelijk ook één. Ik ben er erg blij mee en het leek me wel leuk om er een OOTD mee te maken. Benieuwd? Lees dan snel verder!


Ik moet eerlijk zeggen dat ik een bomberjack best wel anders vind zitten dan ik had verwacht. Ik voel namelijk best wel veel van de mouwen en moet daar wel aan wennen, maar dat kan ook aan mij liggen.. Ik vind hem in elk geval ontzettend mooi en het zit ook fijn! Omdat ik een zwarte heb kan ik hem met bijna alles matchen en ik denk dat ik hem best vaak aan ga hebben.
Bij deze OOTD heb ik hem met een shirtje gematcht die ik al een tijdje niet meer aan heb gehad omdat het te koud is en ik er een leuk jasje bij had. Maar nu kan ik hem wel weer aan doen :)

Bomberjack: 49,95 euro -Coolcat
Shirt: 9.95 euro -New Yorker
High Waisted Broek: 20 euro -H&M
Schoenen: 89,98 euro -Nike

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top