Personal Update #8 || Google weg & Proefwerkweek !?


Maandagavond rond een uur of tien zat ik rustig op mijn blog, ik deelde een bericht op Google Plus en besloot daarna om mijn Google Plus account wat aan te passen. Toen gebeurde het, ik stopte met nadenken toen ik mijn leeftijd aanpaste. Pats boem.. Alles weg. MAAR nu is alles weer terug, thank god! Benieuwd naar hoe het is terug gekomen, hoe het met mij is en nog meer? Lees dan snel verder want hier heb ik weer een personal update voor jullie!

Inmiddels zit ik midden in de proefwerkweek op school en ugh, aan de ene kant hou ik van het rooster wat we dan hebben (1/3 of 5/7) maar aan de andere kant al dat leren.. Ik wil gewoon rust eigenlijk want ik ben nu alweer schoolmoe, zoals altijd. Maar ja, het is niet zo dat ik even kan stoppen met leren omdat ik geen zin meer heb.. Was het maar waar. Dus, ik zit elke dag braaf te leren voor school en probeer ondertussen zoveel mogelijk te bloggen zodat er dagelijkse artikelen online staan. Maar ja, terwijl ik aan het bloggen was begon dus het Google drama.

Google en ik hebben eigenlijk altijd een goede band gehad, tot maandagavond. Toen ik wat dommer was dan normaal en Google me irriteerde en helemaal gek maakte. Oh wat was ik boos en ook bang want ik was bang dat ik alles zou verliezen. Dus, mijn blog. En ik wou mijn blog echt niet verliezen en was dus vastbesloten om een oplossing te vinden.. Maar dit ging niet zo als ik wou. Je moest een creditkaart hebben of een foto van je ID uploaden, maar heb ik een ID van achttien plus -nee, heb ik een creditkaart -nee. Hoe is het opgelost? Nou, eerst heb ik serieus overwogen om een creditkaart te kopen maar ik wist niet eens zeker als ik dan wel alles terug kreeg.. Dus, mijn vader heeft een foto geüpload van zijn rijbewijs en ingevoerd dat ik zestien was. De volgende dag, dat was woensdag, had ik mijn account weer terug! Thank god!
Ik was maandagavond en dinsdag echt heel erg bang dat ik alles ging verliezen en kwijtraken, serieus. Het waren geen leuke tijden, haha. Maar ik was echt ontzettend blij toen ik hem weer terug heb, nu is me trouwens ook duidelijk geworden hoe belangrijk mijn blog eigenlijk voor me is. Alle pageviews, berichten en reacties..

Het leuke nieuws is dat ik samen met een vriendinnengroep kaartjes heb bemachtigd voor Carnaval Albergen en waarschijnlijk gaan we ook naar het Anker (in Wierden). Ontzettend veel zin in! Maar, binnenkort gaan we eerst nog kostuums halen. Ik heb echt geen flauw idee als wat ik moet gaan, iemand nog een leuk idee? Ik heb net wat gekeken op de site en wat een keus. Vieren jullie ook carnaval, zo ja als wat ga je?

En dan was dit het wel weer ongeveer! Sorry dat de artikelen soms wat aan de korte kant zijn maar ik heb niet superveel tijd door de toetsweek.. xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top