Populaire Posts

Hee! Inmiddels blog ik al rond de tien maanden en het leek me daarom wel eens leuk om de populairste berichten van mijn blog in één artikel te zetten. Benieuwd wat de populairste berichten zijn? Lees dan snel verder!




Ik heb dit artikel echt best wel lang geleden geschreven en ben er eigenlijk helemaal niet tevreden over als ik het terug lees. Maar toch is dit het meest gelezen bericht van mijn hele blog en daarbij wordt die soms nog gelezen.. Ik heb er wel eens over nagedacht om hem eens te herschrijven in een nieuw artikel en denk dat ik dat binnenkort wel eens ga doen.

Ook hiervan snap ik echt niet dat het het op één na populairste artikel is.. Als het aan mij ligt is het namelijk echt een afgerafeld artikel. Maar, het is een populair artikel blijkbaar.
Dit artikel is niet het populairste van de hele blog, of van de vijf die helemaal onderaan staan, maar is afgelopen maanden best populair geweest. Ik ben ook eerlijk gezegd best wel trots op dit artikel: het is namelijk wel geworden zoals ik het toen in gedachten had. Eigenlijk is het wel één van mijn favoriete artikelen.
Nu ik zo zit te kijken tussen alle statistieken (pageviews..) valt me wel op dat oude artikelen zoals dus de twee eersten van deze post nog steeds best wel vaak worden gelezen.. Hahah. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden! xo Nienke


 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top