Roomtour


Hee! Voor vandaag heb ik een roomtour voor jullie. Ik heb de foto's een paar weken terug gemaakt, toen mijn kamer nog netjes was want inmiddels is het echt weer een troep hier.. Oeps. Benieuwd naar hoe mijn slaapkamer eruit ziet? Lees dan snel verder!












Als je mijn kamer binnenkomt dan is het eerste wat je ziet denk ik mijn bureau, die ik speciaal voor deze foto's had opgeruimd haha. Hier heb ik sinds kort drie cactussen opstaan en ook wat kaarsjes, vaak ligt er ook nog wel wat troep op .. Ik doe eigenlijk niet superveel aan mijn bureau omdat ik meestal beneden zit te leren enzovoort. Maar, om de één of andere manier is het heel erg makkelijk voor mij om er een troep van te maken.
Een beetje naast mijn bureau staat mijn nachtkastje wat nog rommeliger is, maar daarnaast staat mijn bed. Misschien wel leuk om te vertellen, mijn opa heeft mijn bed gemaakt vroeger. Mijn bed is eigenlijk heel basic, ik heb er niet veel kussen op liggen of nog extra dekens. Dus ja, dat is niet erg interessant. Wat achter mijn bed hangt een doek waarop mijn moeder een tekst heeft geschilderd, enjoy live l♥ve living. Mijn kamer is best lastig uit te leggen bedenk ik me nu.. Oeps :) Naast dat schilderij staat nog een schommelstoel van vroeger waar ik al mijn kleren neerlegde vroeger (nu leg ik die ergens anders ..). Daarnaast staat mijn kledingkast.
Dan heb je de deur van mijn kamer waarop een spiegel hangt, waar ik elke dag dankbaar gebruik van maak. Als allerlaatste heb je nog naast de andere kant van mijn bureau, staat een kastje (als ik het zo moet noemen). Daar heb ik zelf wat -tja, het zijn geen laatjes maar lijken de wel op qua idee- in gedaan. In de lege vakken staan mijn schoolboeken, in de 'laatjes' ligt gewoon troep.. Op dat kastje (eigenlijk zijn het er twee aan elkaar geschoven..) staat mijn make up, ligt wat troep en staat een fotolijst.

En dat is eigenlijk mijn kamer wel zo ongeveer.. Trouwens, sorry dat dat kastje zo wazig op de foto staat want daar kwam ik net pas achter. Ik hoop dat jullie het interessant vonden om eens te zien! xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top