Throwback Thursday #3 || Sims

Hee! Een tijdje terug ben ik ooit begonnen aan de serie Throwback Thursday maar hier zijn maar twee berichten van online gekomen. Toen ik laatst voor inspiratie zocht zat ik tussen oude artikelen te kijken en dacht ik van: oh dat kan ik best nog wel een keer doen. Dus vandaar heb ik hier weer een nieuwe Throwback Thursday voor jullie! Met ditmaal als onderwerp Sims. Benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik was vroeger al een grootte Sims fan, en dat is nog steeds zo, en dat kwam door een jongen uit mijn klas van de basisschool. Hij had namelijk alle Sims pakketten (dit was toen nog Sims 3) en samen met een vriendin van mij gingen we daar heel vaak spelen (zoals we het toen nog noemden, haha). Toen gingen we ontzettend vaak Sims doen en dat vond ik zo leuk dat ik het zelf ook wou! Opgegeven moment had ik het toen ook zelf en oh man, ik zat er echt de hele dag achter zo wat. Ik vond het altijd het leukste om een nieuwe Sim te maken, of een Sims gezin, en dan het huis te bouwen. Elke keer als ik Sims opstartte maakte ik zowat een nieuwe familie, oeps.. Ik weet ook nog alle keuze die je had bij de Sims 3, er waren zoveel mogelijkheden. Ondanks alle mogelijkheden zagen mijn Sims poppetjes er bijna altijd hetzelfde uit, oeps..
De eerste keer dat ik een video van Sims 4 zag (volgens mij was deze van GameMeneer) had ik zoiets van: gaat dit wel leuk worden? Want er was zoveel minder keuze bij je Sim maken. Bij Sims 3 had je voor mijn gevoel wel meer dan honderd dingen per onderdeel.. Sims 4 heeft er dan weer heel wat minder. Uiteindelijk had ik ook Sims 4 omdat het me toch wel leuk leek en man wat is het leuk. Ik vind het gewoon echt leuk om te doen, nog steeds.

Sinds ik Sims speel kan ik ook echt niet spelen zonder te cheaten. Ik heb me ooit voorgenomen om eens geen Motherlode te gebruiken, maar vijf minuten later was ik dat alweer vergeten. Oeps. Inmiddels cheat ik nog wel wat meer, maar dat hoort er bij.. Niet waar?

Sinds ik Sims 4 heb ben ik ook een grote fan van Custom Content (cc) waarmee je andere kleding, haar enzovoort kunt toevoegen. Ik vind dit echt leuk en zit dan ook vaak s' middags op sites waar je dit van kan downloaden. Jammer genoeg doen de dingen die ik download het niet altijd waardoor ik soms wel eens teleurgesteld ben haha. Wat ik ik ook erg leuk vind is om te kijken naar Sims 4 videos, geen idee waarom maarja haha. Ik kijk de Sims serie van Gio (GamePlayWorldXL) en die van Captain Sauce.

En dan was dit het alweer! xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top