BESTE YOUTUBE VIDEOS OOIT !?

Joo! Voor vandaag heb ik wat Youtube video's op een rij gezet die ik echt geweldig vind en zo vaak kan terugkijken. Het verschilt nog wel, de één is een lange video door iemand die gamet en de ander is gewoon een music video.. Benieuwd? Lees dan snel verder!

video
Dit is één van mijn favoriete music videos op dit moment! Ik vind het een hele mooie music video omdat die goed is opgebouwd, er emotie in zit en ook een echt verhaal. Het is niet zo als music videos waarin je halfnaakte mensen ziet die een beetje twerken.. Hier zit echt een supermooi verhaal achter en daarom kijk ik er ook graag na!



Geweldig deze rap battles! Ik kan me er elke keer weer kapot om lachen, de rap battles van dit kanaal zijn serieus de besten ooit. Ze zijn tussen bekende disney personages of tussen andere bekenden, zoals Hermelien en Katniss (ook zeker het kijken waard!). Die van hierboven is toch mijn favoriet, voornamelijk doordat ik het einde gewoon weg geniaal vind en de combinatie tussen deze twee ook.


Hier moet je maar van houden.. Het is één van de ships die ik heb en daarom vind ik het ook al een geweldige video! Maar, ook de edit skills zijn hoog in deze video. De audio (vooral in het begin) vind ik namelijk echt prachtig gemaakt en daar moet gewoon zoveel tijd in hebben gezeten, dat is ook echt één van de redenen dat ik deze video zo mooi vind.


De hele serie FC Kip laat me na al die jaren nog steeds lachen, ik keek dit in groep zes/zeven al en ik kon hier altijd zo om lachen. Toevallig ben ik een paar dagen geleden opnieuw wat video's gaan kijken en ik vind het gewoon zo grappig allemaal! Ik kan hier echt om lachen.


Deze serie is jammer genoeg voorbij (het waren 5 afleveringen..) ook al zeggen sommigen dat er een seizoen twee komt. Ik heb het laatst gekeken en wat een geweldige serie! Ik vind het gewoon echt humor dit, ik lachte me kapot om deze serie.


Via Youtube kijk ik best wel eens een Sims 4 video en de serie van Captain Sauce vind ik echt geweldig! Ik kan er elke keer weer zo erg om lachen. Als je dit soort video's ook maar een beetje leuk vind dan raad ik je deze serie echt aan.


Ik kijk sinds een jaar of twee terug alle parodies van Bart Baker en deze is sowieso mijn favoriet! Hij speelt namelijk in op het drama tussen Katy Perry en Taylor Swift terwijl die er wat grappen over maakt. Deze video is dus ook echt hilarisch als je het aan mij vraagt.


En ik ga afsluiten met deze video! In deze video zie je de X-Factor auditie van Bars en Melody... Samen hebben ze een lied geschreven over de ervaringen van één van hun, ik vind dit ontzettend mooi. Het heeft me ook echt ontroerd, de tekst van het lied maar ook de reacties van meerdere mensen. Echt super mooi en het kijken waar!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Dit zijn mijn favoriete Youtube videos op het moment. Wat zijn die van jullie? xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top