DINGEN WAAR IK NAAR UITKIJK


Hee! Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat we 2016 in gingen en eigenlijk heb ik er nooit echt een blogpost over geschreven.. Nu heb ik er toch nog één, beter laat dan nooit namelijk. Alleen ik ga het niet over goede voornemens hebben (daar is het echt al veel te laat voor) en ook niet over wat ik allemaal verwacht van dit jaar.. Ik ga jullie vertellen waar ik dit jaar naar uitkijk! Dit heeft te maken met films, leuke dingen die ik ga doen en nog veel meer! Benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Suicide Squad
Ik heb zoveel zin in deze film! Sinds ik de trailer heb gezien verheug ik me al echt op het moment dat i deze film kan kijken.. Want eerlijk waar, het lijkt me een geweldige film. Het idee erachter vind ik supergaaf en de personages lijken me echt heel erg leuk en grappig. 

2. Sounds Live Feels Live

Dit jaar ga ik naar het concert van 5SOS, dit is op 21 mei en het komt steeds dichterbij! Ik heb hier ontzettend veel zin en kijk er ook echt naar uit! 


3. De zomer



Ik kijk echt uit op de zomer! Ik ben wel een beetje klaar met de winter namelijk.. Ik heb echt zin in de zomer, lekker warm weer kan ik wel gebruiken. Ook ben ik altijd wel blij als het langer licht is, dan heb ik ook veel langer de tijd om foto's te maken zonder flits :)

4. De zomervakantie
Een beetje hetzelfde als de zomer maar toch.. Ik heb ontzettend veel zin in de zomervakantie! Alleen door de vakantie zelf al maar ook omdat het dan lekker warm is. Daarbij ga ik dit jaar naar Frankrijk met vakantievrienden en daar heb ik zoveel zin in! 

5. American Horror Story Season 6
Het is niet echt bekend dat dit seizoen dit jaar al uitkomt, maar de kans is groot. Wanneer het ook maar uitkomt, ik heb er nu al zin in! American Horror Story is één van mijn favoriete series en dat is dus ook de reden dat ik nu al uitkijk naar het nieuwe seizoen.

6. Wayward Pines Season 2
In de lente/zomer van 2015 kwam het eerste seizoen van Wayward Pines uit, hier heb ik al die tijd met veel plezier naar gekeken. Toen ik er in oktober achterkwam dat dit gebaseerd was op een boekenserie heb ik ook direct deze boeken gelezen. Ik was heel nieuwsgierig hoe het zou aflopen omdat de serie best wel een cliffhanger / open eind had. Echter, de boeken waren compleet anders.. Dus, nu ben ik al helemaal benieuwd naar seizoen 2. Maar, als ik me niet vergis komt dat dit jaar uit!


En dat is eigenlijk wel alles waar ik echt naar uitkijk dit jaar! Misschien dat er in de loop van het jaar nog wat dingen bijkomen maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Waar kijk jij naar uit dit jaar? xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top