Lipstick Review || Etos Color Care : Back To Business

Afgelopen donderdag ben ik naar de stad geweest, ik was een paar dagen eerder er achter gekomen dat ik nog een tegoedbon van de Etos had en mijn zusje vertelde me dat ze mooie nieuwe lippenstift hadden. Daarom besloot ik een kijkje te nemen, ik vond niet alles even mooi maar deze sprak me wel aan! Benieuwd wat ik van deze lippenstift vind? Lees dan snel verder!


 Het design:
De huls van de lippenstift is erg simpel. Hij is helemaal zwart en met roze letters de naam op van het product, verder staat op de bovenkant de kleur. Dit is met een stickertje net zoals bij de meeste lippenstift, alleen heeft hij geen bepaald nummer en dus alleen maar een naam.

 De kwaliteit:
De lippenstift is goed mat, is mooi maar toch heb ik wel wat minpuntjes kunnen ontdekken. Ik vind de lippenstift namelijk heel erg kort, dit heeft niet veel met de kwaliteit te maken maar ik vertel het alsnog. Het viel me op dat ik best wel veel moest opdoen voordat het voor mij goed zat, dus dat die dan korter is vind ik wat minder. Daarbij blijft die ook niet super lang zitten, hij is er na een uurtje of twee / drie wel weer redelijk af. Dit vind ik super jammer! Verder is het een prima lippenstift, hij blijft niet lang nat en smeert goed uit. 


 De kleur:
De kleur van deze lippenstift vind ik ontzettend mooi! Hij is wat roze maar heeft een wat warmere ondertoon, als ik het zo kan omschrijven.. Ik heb hem dan ook vooral gekocht omdat ik de kleur zo mooi vind. De kleur staat ook leuk en kun je met veel verschillende looks combineren.


Je kunt deze lippenstift halen voor 3,99 euro bij de Etos.

Dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan deze review. xo Nienke


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top