Monthly Favourites #1 || January


Hee! Toen ik in de les zat bedacht ik me ineens dat het wel leuk zou zijn om mijn maandelijkse favorieten te delen met jullie. Hierbij denk ik aan elke maand een nieuwe favoriete quote, foto, make up, ootd, parfum en muziek. Misschien nog wel meer.. Benieuwd naar mijn maandelijkse favorieten van vorige maand (januari)? Lees dan snel verder!



Mijn favoriete lied van januari is van een zanger die ik weer helemaal opnieuw heb ontdekt, ik was vroeger namelijk een grote fan van hem.. Ik heb het over Johannes Rypma met zijn cover op How You Remind Me. Ik vind het namelijk echt een prachtige cover en ik vind het ook echt leuk om er op mee te zingen, haha.

 In januari heb ik een oud make up doosje gebruikt om foto's mee te maken. Ik heb wat oogschaduw kapot gemaakt en eruit gehaald en hiernaast kun je het resultaat zien. Ik heb nog veel meer van dit soort foto's en denk dat ik er binnenkort een Pure Randomness van maak.


Mijn favoriete quote van januari is ondertussen nog steeds mijn achtergrond op mijn telefoon. De quote is van American Horror Story, toevallig één van mijn favoriete shows ;) Het is de quote: All Munster Are Human.. Ik ga er niet te veel over zeggen want ik denk erover om er nog een artikel over te schrijven .. Maar, ik vind het een super mooie quote en vooral als je er wat meer over nadenkt.


Mijn favoriete oogschaduw pallet is sowieso deze, ik gebruik hem steeds meer en ben er ontzettend blij mee! Hij werkt fijn en heeft super mooie, nude kleuren..

Het palet is van W7 en het is de versie: In The Buff. Je kunt hem halen bij de OP=OP en ook wel bij andere winkels.






Dit is al mijn favoriete parfum sinds ik hem heb gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind hem ontzettend lekker ruiken en draag hem dan ook elke dag!

Fresh Woman en hij is van Mexx. Jammer genoeg is al bijna de helft ervan gebruikt, maar ik denk dat ik deze wel opnieuw koop als die op is.




Mijn favoriete food waren sowieso deze macarons. Dit zijn mijn super mooi gelukte macarons, oké ze zien er niet bepaald mooi uit (hoe de hell doet iedereen dit op We Heart It..) maar ze smaakten wel goed! Daarbij had ik ook echt heel erg zin in macarons, al een paar weken (sinds januari, maar ik heb ze pas afgelopen weekend gemaakt ..).


En dan hier mijn favoriete OOTD, ook al draag ik dit niet naar school. Vaak trek ik dit aan direct na school, sinds ik deze trui / crop top heb draag ik hem ontzettend veel thuis in combinatie met mijn joggingbroek.

Ik vind hem ontzettend fijn zitten en baal altijd in het weekend als het in de was zit, ook al is het over een dag vaak alweer klaar..
Ik moet trouwens echt mijn spiegel eens schoonmaken, je ziet er wel wat vlekken op en mijn kamer is ook echt een troep..

Mijn favoriete drinken is sowieso Optimel, sinds de herfst drink ik dit zoveel! Elke week halen we een xl pak van Optimel en vaak is die aan het einde van de week ook leeg. Ik vind het ontzettend lekker en het is ook nog eens redelijk gezond doordat er geen suikers en vetten inzitten (dacht ik!)


Daarbij vind ik het ook fijn om te drinken tijdens huiswerk maken en tijdens het leren.



En dan waren dit mijn favorieten van de maand januari! Ik denk dat er eind februari, begin maart een post online komt met mijn februari favorieten want daar zitten alweer wat verschillen in.. Hopelijk vonden jullie het leuk! xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top