outfit of the day • ten


Hee! Gisteravond (vrijdag) ben ik naar het Anker geweest in Wierden om carnaval te vieren, een tijdje terug ben ik naar Carnavalsland geweest om een pakje te halen en die laat ik jullie vandaag zien. Jullie kunnen morgen een artikel verwachten over mijn carnaval.. Maar nu, de carnavals OOTD! Benieuwd? Lees dan snel verder!







Roodkapje kostuum: 27,95 euro
Kousen: 4,95 euro

 Ik heb een hele tijd op de site gekeken van Carnavalsland om een idee te hebben wat ik zou kunnen halen.. Ik heb van alles voorbij zien komen, van heks tot fee en zelf zwarte piet. Maar, opgegeven moment kwam ik dit roodkapje kostuum tegen en dacht ik van dat is wel leuk. Ongeveer een halve week later ben ik met een hele groep vriendinnen naar Borne gefietst en daar zijn we naar Carnavalsland geweest. Toen ik binnen kwam zag ik hem direct hangen en heb ik dan ook direct de goede maat gepakt. Na even passen was ik verkocht en ik ben ook ontzettend blij dat ik deze heb gehaald!

Trouwens, sorry dat er deze week geen dagelijkse nieuwe berichten waren zoals normaal.. Maar ik had het best wel druk, ik ben naar verschillend dingen geweest en had ook geen inspiratie. Ik ga mijn best doen om deze week wel weer de hele week dagelijkse updates te plaatsen! xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top