outfit of the day • eleven


Hee! Nadat ik de de shoplog van gisteren heb gemaakt heb ik me direct omgekleed voor een OOTD.. Ik ben namelijk helemaal fan van mijn nieuwe kleding en wou er daarom zo snel mogelijk een OOTD meemaken, haha. Benieuwd? Lees dan snel verder!







Dit gaat sowieso een outfit worden die ik vaker ga dragen denk ik.. Het zit namelijk chill en ik vind het er ook echt leuk uitzien! Het doet me een beetje denken aan de Hipster stijl door het houthakkers bloesje.

Shirt: Zara, 7.95 euro
Broek: Primark, 19 euro
Houthakkers bloesje: 19,95 euro
Horloge: Primark, 9 euro
Schoenen: Nike, 89,95 euro

Ik ben dus zeker fan van deze OOTD! Ik denk dat jullie nog wel meer OOTD's kunnen verwachten aankomende tijd.. Nu ik vakantie heb heb ik namelijk veel meer tijd daarvoor! Hopelijk vonden jullie het leuk.. xo Nienke'

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top