Pure Randomness #5 || Flowers


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13829787/?claim=8szf6ygvzyu">Follow my blog with Bloglovin</a>

Hee! In het begin van mijn blog had ik de serie Pure Randomness, ik vind dit altijd zo leuk om te maken maar na de zomervakantie heb ik er nooit meer iets aan gedaan.. Maar, ik maak de laatste tijd weer wat meer foto's en daarom leek het me wel leuk om deze serie weer op te pakken! Voor deze keer heb ik allemaal foto's van bloemen die we in huis hebben sinds kort, haha. Benieuwd? Lees dan snel verder!












En dan zijn dit de foto's die eruit zijn gekomen, ik had er nog veel meer gemaakt maar ik was niet over elke zo tevreden.. Dezen vind ik allemaal wel leuk! Ik vond het ook best wel leuk om weer eens zo'n soort artikel te maken, hopelijk vonden jullie het ook leuk om eens te zien! xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top