Shoplog Enschede || Primark, Zara & More


 Heey! Gisteren (vrijdag) ben ik naar Enschede geweest om te shoppen :) Toen ben ik naar de Primark, Zara, New Yorker en H&M geweest.. En ik ben zeker weten geslaagd! Benieuwd naar wat ik heb gehaald? Lees dan snel verder!



















Zara: Houthakkers blouse: 19,95 euro. Self Service Only T-Shirt: 7,95 euro.
H&M: Zwarte rok: 9.99 euro. Nostalgia shirt: 12,99 euro.
New Yorker: Pencil skirt: 9,95 euro. Don't Care shirt: 6.95 euro. Papieren vliegtuigjes shirt: 6.95 euro.
Primark: 73 shirt: 7 euro. HP (sport)broekje: 5 euro. Streepjes kol shirt: 5 euro. 5SOS shirt: 10 euro. Vest: 14 euro. Blush: 2 euro. Horloge: 9 euro. Broek: 19 euro.

Ik ben in elk geval ontzettend blij met wat ik heb gehaald! Over de blush gaan jullie binnenkort nog een review zien denk ik.. En als het goed is komt er morgen een OOTD online. Hopelijk vonden jullie het leuk! xo Nienke.


CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top