Whatsapp Relatie !?



Hee! Een hele lange tijd heb ik ooit eens geschreven over relaties via Whatsapp, om de één of andere reden is dit het meest populaire artikel op mijn blog. Heel eerlijk, ik heb een hekel aan dat artikel omdat ik het vreselijk geschreven vind.. Dat is dan ook de reden dat ik het als het ware ga herschrijven, dus hier is die opnieuw en verbeterd.. Whatsapp relaties, wat ik er van vind en tips ervoor! Benieuwd? Lees dan snel verder..!

Whatsapp relatie: mogelijk op meerdere manieren; 1) de geliefden appen meer met elkaar dan dat ze elkaar werkelijk zien, 2) de geliefden kennen elkaar niet echt maar zijn verliefd op de persoon met wie ze appen, 3) de geliefden appen ook nog gewoon veel..

Oh man, wat heb ik een hekel aan whatsapp relaties. Ik vind het eigenlijk één van de irritantste kanten van whatsapp, de relaties die mensen ineens hebben. Ik heb twee keer met iemand geappt die via Whatsapp verliefd was geworden terwijl ik hem nog nooit had ontmoet! Op dat soort momenten denk ik echt van, hoe kan dit!? Maar even heel serieus, hoe kun je verliefd worden op iemand die je niet kent? Althans, je appt er mee en meer ook niet.. Dat kan ik niet begrijpen en ik denk ook niet dat ik dat ooit ga begrijpen.

Ja, het is hartstikke leuk als je met iemand hebt en ook nog veel met hem/haar appt.. Daar heb ik het dus ook absoluut niet over! Ik heb het over wanneer je meer appt dan dat je met elkaar praat, dus als je elkaar een keer gedag zegt overdag maar de hele dag zit te appen over hoeveel jullie wel niet van elkaar houden. Man, daarmee moet je niet bij mij zijn. Maar waar ik me echt aan kan ergeren zijn van die mensen die via app verliefd worden, sorry maar ik denk gewoon niet dat dit mogelijk is. Daarbij, hoe weet je nou zeker dat iemand het meent.. Misschien is het allemaal wel een grote grap? Je weet maar nooit. Al die hartjes die je elkaar stuurt kunnen net zo goed helemaal niks betekenen.. You'll never know.

-

Maar, voor iedereen die toch een whatsapp relatie heeft of wil heb ik wel wat tips om het persoonlijk te houden.. Om toch iets meer met elkaar te praten.
 1) Zorg dat je ook serieuze gesprekken kan hebben, niet alleen maar een beetje dom hartjes sturen.
 2) Zorg dat jullie af gaan spreken, in het echt.
 3) Als je degene met wie je appt niet kent, bel er dan eens mee want dan hoor je tenminste een stem.
 4) Spreek berichten in naar elkaar, dit maakt het toch iets persoonlijker.
 5) Onthoud goed: sarcasme komt niet altijd over zoals je wilt op app.
 6) Ga geen ruzie maken via app, is dit wel het geval spreek het uit in het echt.
 7) Niemand is de hele dag online, onthoud dat goed.
 8) Skype of facetime met elkaar, ook dit is veel persoonlijker.
 9) Wil je afspreken, laat dat dan merken en als de ander niet wil.. Is het dan wel echt?

Dan waren dit de tips die ik voor jullie heb, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. xo Nienke 

 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/13829787/?claim=8szf6ygvzyu">Follow my blog with Bloglovin</a>

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top