Youtube Community | Mijn mening

Hee! Vandaag wil ik jullie mijn mening geven over de Youtube Community van nu, vooral over hoe het de laatste tijd gaat. Er is namelijk nog wel wat gedoe hier.. Alleen voordat ik begin wil ik toch even zeggen: dit is allemaal mijn mening, als je het er niet mee eens bent is dat helemaal oké en accepteer ik daar ook. Ik heb ook getwijfeld om dit te schrijven of niet, maar ik wil er toch graag mijn mening over kwijt.. Dus, lets start!
 
Oké, ik ga beginnen bij het begin en dat is toch wel het uitleggen van wat er gebeurd is voordat ik mijn mening kan gaan vertellen. Het is allemaal begonnen met Job van DoeMaarGamen, hij maakte best wel veel pranks waar niet iedereen zo tevreden over was. Vele Youtubers vonden deze pranks van hem gewoon alleen maar asociaal doen in het openbaar (ik heb dezelfde mening). Opgegeven moment heeft Rayan van Unagize hierover een video gemaakt, deze video was best wel haatdragend en is ook weer verwijderd. Rayan heeft in diezelfde week zijn tweede strike gekregen, velen dachten dat dit kwam door Job. Paul, van KingAlert, heeft zich hiermee bemoeid en heeft met Job gesproken. Deze herhaalde vaak dat die strike niet zijn schuld was. Dat is nog wel te volgen toch? Alleen gisteren, toen ging het echt helemaal mis om het zo maar te zeggen..
Ties, van het kanaal TIES, heeft gisteren een video opgenomen in samenwerking met heel veel andere youtubers waarin nogal schokkende feiten naar boven zijn gekomen. Onder anderen hoe Job op skype heeft gezegd dat die de nekken van Nathan (Acid) en Ties wil breken. Maar ook veel gescheld over hun en andere nare dingen. Hiervan hebben ze allemaal bewijs. Ook hebben ze bewijs dat Job wel verantwoordelijk is voor de strike van Rayan. En dat is wat er zo ongeveer is gebeurd, ik heb hieronder de video gezet. Hierin wordt ongeveer alles vertelt, echter duurt het wel twintig minuten.


En dan nu kunnen we beginnen met mijn mening hierover! Ik hoop dat jullie het verhaal een beetje snappen, zo niet dan raad ik je toch aan om de video van Ties te kijken.

...

Ik denk dat Ties (en iedereen die geholpen heeft met deze video) ontzettend goed heeft gedaan door dit te maken. Daarbij, Job (aka DoeMaarGamen) heeft superveel fouten gemaakt en verdient het ook dat al dit online is gekomen. Dus, ja ik sta in dit verhaal aan de kant van Ties.
Daarbij, de video's die Job heeft geüpload die volgens hem pranks zijn vind ik geen pranks. Ik vind het gewoon puur de aso uithangen op openbare locaties (supermarkten, straat..). Dus, toen Rayan al een video hierover had geüpload was ik echt blij dat iemand er voor uitkwam. Dat iemand zei hoe hij er nou over dacht, ik had echt respect voor die video. Baalde ik toen die verwijderd was? Ja best wel. Toen Rayan een strike had dacht ik ook wel van, toevallig dat dit net na die video van hem over Job is hoor. Eigenlijk heb ik al die tijd wel gedacht dat Job er iets mee te maken zou hebben, blijkbaar is dit ook zo. Maar, dat is misschien niet eens het ergste. Hij heeft erover gelogen tegen zijn kijkers. Dat is gewoon iets wat ik niet vind kunnen, liegen tegen mensen die ervoor zorgen dat jij je hobby kunt uitoefenen op zo'n manier. Dus ja, ik ben één van de meer dan tienduizend mensen die hebben ontsubt op het kanaal DoeMaarGamen.

Maar dan is er iets heel anders wat mij echt een beetje dwars zit op Youtube. Dat is al het exposen van de laatste tijd. Kijk, Job is nu ook exposed en dat vind ik hartstikke terecht. Armowasright (als je het zo spelt) is ook exposed een tijdje terug en dit vond ik ook terecht. Alleen nu is het wel weer goed met al dat exposen, als het nodig is expose dan iemand maar niet voor kleine onnodige dingen. Ik vind het namelijk soms echt ouwe koeien uit de sloot halen en daar erger ik me gewoon heel erg aan! Dus, ik vind echt dat je alleen mensen moet exposen als het terecht en verdiend is. Ga geen mensen exposen om views te krijgen. Dan ga ik wel eens een expose video maken met allemaal bullshit van twee jaar terug, hallejuja.

En tot slot, de Youtubers die proberen om het goede voorbeeld te zijn. Je hebt op dit moment Paul (KingAlert) en nog wat anderen die hier heel erg mee bezig zijn. Dit zijn vooral Youtubers die al sinds het begin er zijn en al veel ervaring hebben. Kijk Ties (en iedereen die heeft geholpen met zijn video) en Job zijn rond de 16 jaar oud. Natuurlijk ben je dan nog niet het toppunt van verstandigheid maar ik vind het overdreven dat oudere Youtubers hun de kleine kinderen van Youtube noemen.
Ties is gewoon eerlijk geweest en dat stel ik echt op prijs! Ik vind dat kijkers hier ook recht op hebben. Dus, probeer alsjeblieft niet de heilige te spelen op Youtube want ik stel dit niet op prijs :))

Dan was dit mijn mening over het hele Youtube gebeuren. Ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden, ik ben ook echt benieuwd naar hoe jullie erover denken! Laat het zeker achter in de reacties. Tot slot, ik weet niet precies hoe het gaat met het uploaden van de rest van de week. Ik ben erg druk om cijfers op te halen en met andere dingen. Je kunt me ondertussen wel vinden op Twitter (ik ben iets actiever) en ik hoop dat ik vanaf dit weekend weer normaal kan uploaden. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top